Welk bios heeft mijn Gigabyte GA-MA790XT-UD4P???

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 19:16
Ik sta op het punt om een Gigabyte GA-MA790XT-UD4P mobo te bestellen. De AMD Phenom II X4 955 Black Edition is bij een andere leverancier een stuk goedkoper.
Volgens de processorlijst van Gigabyte heb je een f4g bios versie nodig voor deze processor. Alle andere processoren nemen genoegen met de f4 versie.
Ik wil niet het risico lopen om te gaan zitten met een pc die niet wil opstarten omdat hij de AMD Phenom II X4 955 Black Edition niet kent....
In mijn omgeving ken ik niemand met lager geklokte AM3 processoren, dus dat is geen optie.
Weten jullie hoe het zit met de biosversies die nu verkocht worden??? Hebben die allemaal f4g?

Ik kan het gaan vragen bij de verschillende webwinkels, maar sommige antwoorden heel laat of helemaal niet!
Dit weekend moet ik gaan bestellen.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

start uw pc en ga uw bios in en tada daar is uw informatie of google even ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:37
Of kijk bij het opstarten links onderin, of gebruik @Bios van GigaByte. Daar kan je hem mee updaten, maar hij geeft ook keurig weer welke bios je nu hebt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mail de leverancier en vraag desnoods of ze het ding voor je kunnen flashen.
Niemand hier kan zeggen welke bios jij precies zal krijgen, dus een topic is in dit geval vrij overbodig.

Dit topic is gesloten.