kan dezen laptop supreme commander aan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-12-2025

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

hoop dat hier goed zit met vraag

ik zit denkem om laptop te koopen en game op doen voor all RTS games zo als supreme commander alleen vraag kan dezen laptop het aan of moet ander pakken denk CPU en geheugen meer dan genoeg is alleen of VGA het aan kan om game op 1280x1024 te speelen is de vraag ?

http://www.bol.com/nl/p/n...dex.html#product_overview

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, ik denk het wel. Ik speel het spel op 1680x1050 op een C2D E6400, 3GB geheugen en een 7900GT videokaart. Dat gaat prima, dus dan moet het op een snellere laptop ook wel lukken.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Moet lukken als het op AtleX' zijn configuratie al goed te spelen is.

PS. Jaag aub ff spellingscontrole, werkwoordcontrole en zinscontole over je startpost heen, dit is echt niet te lezen. En verder had je dit natuurlijk ook makkelijk zelf op kunnen zoeken op internet, dmv google en benchmarks.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

AlexV schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:33:
Moet lukken als het op AtleX' zijn configuratie al goed te spelen is.
Nou goed... Ik haal ongeveer 20-25fps met de meeste instellingen op medium. Daar tegenover staat dat mijn PC flink langzamer is dan de klapjap die de TS op het oog heeft en de resolutie waarop ik speel is veel hoger.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.