Ik heb sinds Vista uit was deze op m'n PC, en het begint me echt te irriteren (traag, USB apparaten die niet herkend worden).. Nou wil ik Windows er opnieuw op zetten, maar ik twijfel heel erg tussen XP (weet wat ik er van moet verwachten, support voor drivers is goed, lekker snel) en de Windows 7 beta (de opgepoetste Vista, misschien minder snel, maar voelde onwijs lekker aan als OS bij andere mensen).
Nou zit ik naast de bovengenoemde punten ook een beetje met de security. Windows 7 is uiteraard in beta fase, maar is die zelfs in beta MEER secure dan Windows XP qua lekken e.d. ? Dat is voor mij toch wel een belangrijk issue
Kortom, zijn er (voordat ik de beslissing maak) dingen om rekening mee te houden om voor het een of het ander te kiezen?
Nou zit ik naast de bovengenoemde punten ook een beetje met de security. Windows 7 is uiteraard in beta fase, maar is die zelfs in beta MEER secure dan Windows XP qua lekken e.d. ? Dat is voor mij toch wel een belangrijk issue
Kortom, zijn er (voordat ik de beslissing maak) dingen om rekening mee te houden om voor het een of het ander te kiezen?