Toon posts:

Samsung 2333hd xbox problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag iedereen,

Ik heb al een hele tijd een nieuwe monitor, de Samsung syncmaster 2333hd.
Nu heb ik pas mijn xbox vervangen door een elite voor hdmi ondersteuning maar het beeld krijg ik maar niet goed. Het ziet er erg korrelig uit terwijl ik alle settings al heb geprobeerd in het xbox 360 display menu.
Pc beeld is verbluffend mooi.
Iemand ervaring met dit scherm en me kan uitleggen hoe dit te fixen is? Ook met de component kabel is het wazig.

Groetjes Slablaadje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 15:22 ]

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

staat de resolutie op de tv zelf goed ingestelt? als het korrelig is lijkt me dat hij een te lage resolutie aangeeft

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens pricewatch: Samsung Syncmaster 2333HD is hij 1920*1080, FullHD dus.

Heb je die resolutie al geprobeerd op je Xbox ? (1080p, en anders 1080i proberen)

Mocht je er nou helemaal niet uit komen, en op elke resolutie (zelfs 720p) korrelig beeld houden, dan zou je een VGA kabel voor je Xbox kunnen kopen. Dan kan je misschien wel goed beeld krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle mogelijke resoluties geprobeerd, ik heb met de scart aansluiting, component kabel en 2 verschillende hdmi kabels geprobeerd. Maar geen succes. Toch hoor ik bij alle andere gebruikers dat de 2333hd perfect met xbox samengaat en verbluffend beeld heeft. "Review AirtjE".

Edit

Ja zoals al in originele post, pc werkt goed en het beeld is ziekelijk mooi. Na renaming van --- naar pc via hdmi 1.

heb hetzelfde probleem gehad maar moest de downscaling bij Catalyst naar 0% zetten.
Maar de xbox behoud zijn lagere resolutie no matter what i do.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 14:38 ]

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
is de pc ook via HDMi aangesloten ? Mss is het een technisch defect aan de monitor of aan je xbox.

het enige dat ik kon vinden was dit:
* thoughts: I had problems using the HDMI connection at first. I connected my PC to the monitor using my ATI HD4870. When it operates on its native resolution in gets black bars all around the screen and image looks horrble. It looks horrible because of the washed out colors and the 1920x1080 resolution was being displayed in a smaller area. but when i switch to lower resolutions like 1680 x 1050, it would properly display to the whole screen but i never want to operate my computer not in its native res. I was planning to contact SAMSUNG until my uncle told me to read the manual.. so after 15 mins of reading.. it said that i have to rename the input in the OSD..

OSD > INPUT > EDIT NAME > HDMI 1 (cuz thats where i plugged in my pc) > then rename the "blank input" to PC

Verwijderd

Topicstarter
nog steeds geen succes na het opnieuw installeren van de drivers.
Iemand ervaring met dit scherm wanneer de xbox 360 erop is aangesloten?

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:32
Al geprobeerd wat Zotn_Dré174 zei? Je moet namelijk naar Menu > Invoer > Naam Wijzigen > HDMI1 (of2) selecteren en daar heb je keuze uit een aantal opties zoals AV-ontvanger, DVD-speler etc etc en daar moet jij Spelcomputer kiezen (en anders PC proberen).

Verwijderd

Topicstarter
Ja al gedaan :) Lezen voor posten graag^^ Toch bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 14:39 ]

Pagina: 1