Toon posts:

Pc-Upgrade voor Operation Flashpoint: DR

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, mensen!

Ik wil me pc upgraden voor Operation Flashpoint: DR / CoD: MW2, maar ik heb zelf helemaal geen idee wat nou beter moet of kan.
Ik wil wel de game op maximum specs kunnen spelen.
Dit zijn momenteel mijn specs, ik wil zo enzo een nieuwe video kaart en dope geluidskaart.

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 4094MB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTX
Motherboard: P5K

Het upgraden hoeft niet binnen 1 week te gebeuren dus misschien dat er betere dingen zijn voor de zelfde prijs over 2 maanden... Maximum te besteden: 1000,- euro (circa, en hoeft ook niet persé op)

hopelijk kunnen jullie mij helpen :/
grtz, max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waarom koop je geen nieuwe pc voor 1000 euro ? Kan je een flink systeem voor samenstellen hoor! :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
CoD MW2 verwacht ik niet dat hij heel erg zwaar zal zijn. Het is dezelfde engine als CoD 4 en CoD Waw... Daarnaast kun je experimenten met het overclocken van je CPU. Die cpu's gaan makkelijk op 3ghz, en sommige hoger..

Als je toch geld wilt uitgeven kun je het beste een nieuwe videokaart kopen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@dennus: nah ik heb niet egt behoefte om een hele nieuwe pc te kope,

@Super, kan je me een videokaart aanrade? En met overclocken ben ik niet bekent =\

en moet ik eventueel 1 á 2 gig extra ram erbij nemen? En een nieuw moeder boord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 18:19

PromoX

Flying solo

Hardware & Spielerij Algemeen is bedoeld voor discussie over games en gaminghardware en dus niet voor het advies over het aanschaffen of upgraden van een gamepc.

Voor informatie hierover kun je terecht in Complete Systemen & Laptops en dan met name [UG] Upgrade Guide topicoverzicht. Ook is er veel informatie te vinden in HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Daarnaast kun je natuurlijk ook reviews en benchmarks bekijken voor hulp bij je keuze.

Aangezien losse topics over het aanschaffen/upgraden van een pc niet meer zijn toegestaan in eerder genoemde subforum sluit ik dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 27-06-2009 22:06 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.