[iPhone OS 3.0] Alleen albums in Coverflow?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 08:39
Gister de trotse bezitten van een nieuwe iPhone geworden en ben er nu natuurlijk lekker mee aan het spelen. Na het overstappen van een iPod classic heb ik echter wel een vraag wat betreft Coverflow op de iPhone. Op mijn iPod werden alleen albums weergegeven en dit zijn dan ook de enige nummers waar ik albumart bij heb staan. Echter op de iPhone krijg ik voor alle artiesten die nummers hebben zonder album ook een icoon te zien, wat ik dus liever niet zou willen.

Weet iemand of het mogelijk is nummers uit te sluiten van Coverflow op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Schopje...

Is er niemand die dit weet of is het gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:03
Volgens mij is dit niet mogelijk, ik heb er ook al eens naar gezocht, en vond het ook jammer, aangezien deze de hele 'coverflow' verstoren, daarom heb ik er nu eigenlijk alleen nog maar in met covers :P

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 10:30

Padvinder

doet z'n best

Ik los dit op door alle "losse" artiesten in iTunes onder het album "verzamel" te laten vallen. Dan blijft het in coverflow netjes. Wel even bij Album Artist "various" (oid) invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Bedankt, even uitgeprobeerd, blijkbaar is het al genoeg om alleen de Album Artist in te vullen (en Album leeg te laten), dan komen ze allemaal onder één album te staan.