Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2e HD - Kan niet meer in "desktop of mijn doc" map

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 23:07
Heb net eindelijk eens Vista geinstalleerd op een nieuwe HDD.

Oude HDD aangesloten om alle bestanden over te zetten, kan ik niet meer bij m'n oude desktop en mijn documenten :(

Heb al geprobeerd via permission enz. Kan nu wel de bestanden zien, alleen niet overplaatsen :(

Enig idee hoe dat wel kan? Of moet ik maar m'n oude hdd aansluiten, XP booten.. daar de bestanden overzetten naar een "neutrale schijf" en dan weer Vista HD op primairy en overzetten ?? :/

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 22:04

QinX

Shai-Hulud

Je hebt het over je oude schijf, kun je deze nog gebruiken als OS schijf, als je ervan kan booten dan kun je alles overzetten naar je nieuwe schijf.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Misschien kun je een Linux live cd proberen en vervolgens vanuit de Linux omgeving de bestanden benaderen en deze over kopieren?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Saiya
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 23:07
Klinkt mij te moeilijk :)

Denk dat ik inderdaad maar ff ga booten van die schijf en ellende voorkom met permissies en weetikveelwat.
Als dat al niet gebeurt is, heb deze vista user permissie gegeven (alleen maar om te kijken wat er op staat blijkbaar).
Dan maar de lange route.. Thnx :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is een vraag die dermate vaak voorbij komt dat je de andere opties naast hetgene wat in de FAQ staat vermeld (ownership overnemen) dit ook wel met de search had kunnen vinden ;)

En let voortaan ook even op je topictitel - we zien daar ook graag het OS in staan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.