The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Even je bericht afgesplitst. Problemen mogen namelijk in een apart topic 
Wat betreft het proberen op XP en 7, waren dat verschillende pc's? Zo niet, even nog een andere pc proberen. Anders kan het wellicht helpen een oudere/nieuwere firmware te installeren, of gewoon handmatig de huidige firmware opnieuw te installeren. Probeer ook de software eens te herinstalleren.
Wat betreft het proberen op XP en 7, waren dat verschillende pc's? Zo niet, even nog een andere pc proberen. Anders kan het wellicht helpen een oudere/nieuwere firmware te installeren, of gewoon handmatig de huidige firmware opnieuw te installeren. Probeer ook de software eens te herinstalleren.
Windows 7 is een laptop, en Windows XP een desktop. De software is twee keer geïnstalleerd, één keer per systeem. Ik ben nu bezig om de oude firmware te installeren.RoD schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:41:
Even je bericht afgesplitst. Problemen mogen namelijk in een apart topic
Verder begon dit probleem toen ik hem kreeg met wat "voorbeeldmuziek" erop (ongeveer 4 albums). Er was een nummer die na 17sec vastliep. Vervolgens heb ik hem aan de laptop gehangen en geprobeerd om er nieuwe muziek op te zetten. Dit lukt niet. Pas nadat ik wat verwijderd had kon ik er weer wat op zetten. En toen ik de master reset heb uitgevoerd kon ik weer maximaal vier albums kwijt.. maar meer niet.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Het klinkt als een hdd die vanaf het begin af aan al brak is. Ik hoop het niet voor je, want je zult wel geen garantie hebben hier.
Zo'n vermoeden had ik dus ook al..RoD schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:58:
Het klinkt als een hdd die vanaf het begin af aan al brak is. Ik hoop het niet voor je, want je zult wel geen garantie hebben hier.
[ Voor 20% gewijzigd door Xardas op 28-06-2009 13:04 ]