Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Knippen en plakken van bestanden werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn nieuwe pc kan ik geen bestanden meer knippen, kopieren/plakken. Deze draait op Vista Ook CTR+C/V lukt niet. Teksten knippen en plakken in Word ed, werkt wel gewoon. Het lijkt mij in principe niets dat met het clipboard te maken heeft. Zijn hier wellicht mensen met ervaring voor dit probleem?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:11

talin

ES-MA

kan je ze wel verslepen?

dus 2 mapjes openen op beeldscherm en dan van ene naar andere slepen ( is kopieeren en plakken )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Nee. dat kan ook niet. Ligt dat ergens aan de rechten instellingen?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:05

DukeBox

loves wheat smoothies

Er is wel ooit een trojan/virus geweest die dat veroorzaakte... maar dat is al weer 3 jaar geleden of zo.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:11

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:00:
Nee. dat kan ook niet. Ligt dat ergens aan de rechten instellingen?
kan je wel zelf een bestand aanmaken en deze verslepen?

heb je meerdere user accounts? waaronder een admin account en je eigen user account, dan zou je eens kunnen kijken wat er gebeurd als je jezelf admin maakt.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan eigen bestanden aanmaken, maar kan deze ook niet verslepen. Wel verwijderen. Dat is het vreemde..
Nee, 1 account, ik ben de admin

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat zegt hij eigelijk als je probeert te slepen/kopieren?

En sinds wanneer is het? Verse install, of na isntallatie van een bepaald programma? (of nadat je een foute bijlage/link hebt aangeklikt op msn? :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 20:23

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb dit probleem wel eens op m'n werk. Als ik dan Excell afsluit is het opgelost 8)7

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft geen foutmeldingen, de documenten/files blijven gewoon staan en als ik op plakken druk, gebeurt er gewoon helemaal niets. Heb niets gedaan, gebruik geen msn, had wel vanmorgen een windows update. Heb een systeem herstel gedaan (is nu ook niet meer mogelijk). Snap er heeeelemaal niets van..

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En middels een command-scherm een copy proberen? (dosprompt, commandprompt, geef het beesie een naam)

Verder kan je veilige modus in iedergeval nog testen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik de pc in veilige modus laten opstarten? (Behalve dan bruut uitzetten, waarna ik de vraag krijg of ik hem in veilige modus wil opstarten)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:18:
Hoe kan ik de pc in veilige modus laten opstarten? (Behalve dan bruut uitzetten, waarna ik de vraag krijg of ik hem in veilige modus wil opstarten)
F8 indrukken bij het opstarten. (kun je vast ook vinden na 1 seconde googlen)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat had ik al (sorry voor de domme vraag)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, tot zo, ff een veilig modusje testen..

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Doe eens clipbrd.exe uitvoeren. Komen daar de links te staan van de bestanden welke je ctrl+c't? Zo ja doe even bewerken\verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
In veilige modus werkt het knippen/plakken etc ook niet..

Het lukt niet om clipboard zo te openen (Vista) hij geeft aan dat het bestand niet gevonden kan worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 16:49 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij bestaat clipbrd.exe niet meer in Vista.

Mischien dat je hier wat mee kan?
http://www.vistaheads.com...93-i-cant-copy-paste.html

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, maar dat is text kopieren/plakken. Bij mij gaat het echt om files die in mappen staan
Pagina: 1