Hallo
Ik heb een probleem met mijn pc. het probleem is dat ik geen .iso's kan mounten zo dra ik op koppel image aan speler klik krijg ik een melding in dat poweriso niet meer werkt. ook punkbuster werkt niet en WoW installer werkt ook niet. maar daar in tegen werkt ET wolfenstein wel zonder punkbuster. ook kan ik Prototype gewoon installeren en spelen zonder problemen.
Toen ik mijn nieuw hardware een tijd je had wilde het nog wel eens voor komen dat mijn pc niet opstarte. dit kon ik oplossen door mijn pc een dag uitezetten. of de stroomkabel uit mijn beeldscherm te trekken(wat me onwaarschijnlijk lijkt).
Wat heb ik al gedaan?:
Schone Windows installatie zowel Windows xp als Windows vista,
Hdd test gedaan,
Mem test gedaan,
Opstarten en hangers doorgenomen,
processor getest met orthos
overclock weer terug gezet
BIOS reset gedaan
Verschillende timings geprobeert
Dit alles geeft geen errors of fout meldingen
Hardware:
AMD Athlon x2 3800+@ 2,0ghz( am2, 65 watt)
Corsair XMS2 2gb ddr2 @ 800mhz 5-5-5-18(standaard zou dat 4-4-4-12 moeten zijn maakt overigens niks uit)(nieuw)
Asus m4a78 pro(nieuw)
HIS HD 4670 IceQ(nieuw)
Corsair CX400W(nieuw)
maxtor diamond 21 250gb IDE
Edit: Er bij gezet welke hardware nieuw is
Ik heb een probleem met mijn pc. het probleem is dat ik geen .iso's kan mounten zo dra ik op koppel image aan speler klik krijg ik een melding in dat poweriso niet meer werkt. ook punkbuster werkt niet en WoW installer werkt ook niet. maar daar in tegen werkt ET wolfenstein wel zonder punkbuster. ook kan ik Prototype gewoon installeren en spelen zonder problemen.
Toen ik mijn nieuw hardware een tijd je had wilde het nog wel eens voor komen dat mijn pc niet opstarte. dit kon ik oplossen door mijn pc een dag uitezetten. of de stroomkabel uit mijn beeldscherm te trekken(wat me onwaarschijnlijk lijkt).
Wat heb ik al gedaan?:
Schone Windows installatie zowel Windows xp als Windows vista,
Hdd test gedaan,
Mem test gedaan,
Opstarten en hangers doorgenomen,
processor getest met orthos
overclock weer terug gezet
BIOS reset gedaan
Verschillende timings geprobeert
Dit alles geeft geen errors of fout meldingen
Hardware:
AMD Athlon x2 3800+@ 2,0ghz( am2, 65 watt)
Corsair XMS2 2gb ddr2 @ 800mhz 5-5-5-18(standaard zou dat 4-4-4-12 moeten zijn maakt overigens niks uit)(nieuw)
Asus m4a78 pro(nieuw)
HIS HD 4670 IceQ(nieuw)
Corsair CX400W(nieuw)
maxtor diamond 21 250gb IDE
Edit: Er bij gezet welke hardware nieuw is
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 16:10 ]