Toon posts:

overklok-error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Celeron 300A op 505Mhz lopen (bus=112) en sinds kort krijg ik als ik een internet pagina open de volgende foutmelding: De websit res://c:\windhoos\system\MSHTML.dll/error.dlg kan niet worden geopend door internet explorer.
Onvoldoende opslag ruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.
Ik heb een Abit Bx6.0 rev.2, 128 Mb pc100, en een Quantum 8.4 schijf. Windhoos er opnieuw opgooien lost nix op, voor de rest geen problemen. de foutmelding heb ik ook pas sinds een week terwijl de hardware er al weer TE lang inzit. :) Wie kan mij vertellen wat er fout gaat en hoe ik het oplos?

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Probeer je processor eens op een wat lagere klokfreq. Als ie het dan wel goed doet, lag het daaraan. Procs kunnen in het algemeen niet zo goed tegen overklokken. Ik heb ook wel eens een P166MMX van 225 naar 200 moeten zetten omdat regedit opeens altijd vastliep bij een zoekopdracht. Daarvoor was het systeen altijd stabiel.
Koel je wel goed? Dat scheelt een hoop in levensduur.

Verwijderd

als dat het enigste probleem is dat je hebt dan geloof ik niet dat dat het probleem is
onderwerp je pc eens aan 'some heavy stuff' vette benchmarks, ut, q3 enz.. helemaal geen probleempjes ?? dan is dit vast geen hitteprobleem..

haal eens ff de update voor ie binnen (5.01 op windowsupdate) of reinstall windows..

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

He Frits, hoe krijg je hem zo ver, ik kom niet boven de 337 met mijn 300A slotprocessor? Ik heb volgens anderen een klote bord, chaintech 6btm

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst heb je veel geluk nodig.Verder heb ik hem op 2.2V icm met heftige koeling. Heb je geen kennis die een beter OC-bord heeft om te kijken hoe ver ie wil?