diagnose post-card pci voor moederbord

Pagina: 1
Acties:

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 10:47
bij de vorige instelling waar ik computers nakeek hadden ze een diagnose post-card voor in een pci slot. Samen met een voedingstester had je dan vaak binnen 5 minuten een hardware probleem geanalyseerd.

Nu zoek ik voor de instelling waar ik nu (vrijwilligers)werk voor doe ook zo'n diagnose post-card en voedingstester. Wij hebben ze proberen te bestellen bij lcd en allekabels, daar staan ze wel op de site maar kunnen ze niet meer leveren.

Wie weet waar ik dit spul in Nederland kan bestellen? Wij hebben alleen een bankrekening, met creditcards kunnen wij niet betalen.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb er ooit een op Ebay gekocht voor 7,50. Ik zou het daar gewoon proberen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. Of 2e hands.

Ik heb twee van die dingen, een oude ISA geval die ik op Marktplaats kocht, en een PCI versie die ze een keer (maar dat was 6 jaar terug oid) bij Informatique hadden.

Mbt eBay, hopelijk weet je dat je tegenwoordig een bank/girorekening voor PayPal kunt gebruiken. Maareh, bij de vrijwilligersinstellingen waar ik gewerkt heb was het sowieso altijd mogelijk om zelf iets per cc te kopen en gewoon de kosten achteraf te declareren. Dus ik zie het probleem niet zo mbt betaalmiddelen...

Oslik blyat! Oslik!

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 08:45
Lijkt me toch niet zo moeilijk te vinden op internet zo'n Post (Power On Self Test) kaart, zeker omdat je de juiste beschrijving kent.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dealextreme is er zat spul te vinden, heb je alleen paypal voor nodig en ben je voor $3 incl verzenden klaar. (de site is hier momenteel een beetje aan het kanslozen dus kan je geen directe link geven, maar daar staan er in elk geval genoeg).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
That's IT heeft meestal ook nog wel dat soort dingen liggen. Staan gewoon tussen de kabeltesters en dergelijke:
http://www.nowthatsit.nl/categorie.asp?c=447

Kon ze niet in de pricewatch vinden, dus dan maar een directe link.

Edit: dealextreme is idd ook een optie, zijn daarnaast veel goedkoper :)

[ Voor 14% gewijzigd door _JGC_ op 26-06-2009 18:20 ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50
Heb er hier nog 1tje liggen die in PCI en ISA :P slot kan (is gewoon 1 kaartje). Alleen het boekje wat er destijds bij zat met BIOS merk / codes en betekenis klopt niet echt meer. Maar voor (hele) oude pc's kan het makkelijk zijn.

Ik doe hem alleen niet weg omdat ik misschien later het pc repareren weer oppak en dan weet je maar nooit wat je tegen komt.
Misschien is er tegenwoordig ook wel een usb versie :?

Taal fouten inbegrepen ;)

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 11:21
Op dealextreme hebben ze die kaartjes.

www.dealextreme.com
Pagina: 1