• lucabrasie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik heb een M2N Asus SLI de luxe bord met een amd 6400+ 850 watt Cooler master voeding 3gb geheugen en twee xfx GeForce 9800 + kaarten, en ben nu al enige tijd bezig na een systeem crash om de boel weer goed te laten draaien ( voor de crash deed hij het perfect ) maar helaas,, ik ben zo ver dat als ik een kaart in de bovenste of in de onderste pci e slot zet maak niet uit welke kaart, de pc gewoon opstart en normaal werkt, maar als ik ze allebei tegelijk er in zet ( wat toch normaal is in een SLI bord ) dan loopt de pc vast bij het op starten,
Ik ben er nu al een hele tijd mee bezig en weet het echt niet meer, ik heb ook al een andere xp geprobeerd, en vista 32 bit & 64, ik heb ook een instantie gedaan op een nieuwe hd maar na de update start hij dan wel door maar heb ik een zwart beeld,en als ik er dan weer een kaart in doe heb ik weer beeld.
Ik heb er zelf al aangedacht om mijn Bios te flahsen maar daar heb ik al eens een mobo mee om zeep geholpen.
Dus als iemand iets hier over weet laat het me dan weten liefst per mail luca11@kpnplanet.nl
Ho ja hij werkt goed tot driver17.13 alles van af 18.0 geeft problemen