Ik had er al een paar in het sportverzameltopic gezet maar ik heb toch maar besloten er een Testcase van te maken. Dit omdat als ik Deel I bekijk ik denk dat er behoorlijk veel vooruitgang is en daar zou ik graag jullie mening over horen. Het is dus de tweede keer dat ik indoor schiet, de tweede keer dat ik judofoto's maak en ik vind zelf dat er nog een hoop dingen beter kunnen. Ik heb wel jullie punten uit de vorige testcase mee genomen in deze shoot natuurlijk, ik hoop dat dat ook is terug te zien.
Helaas is bij het bewerken, in dit geval neat image de exif verloren gegaan, ik hoop dat het geen probleem is. Willen jullie de exif over een foto weten dan zal ik dat even uit de raw moeten halen. Ze zijn in ieder geval allemaal geschoten op ISO 1600 en niet geflitst natuurlijk.
De actie
1.

2.

3.

4.

5.

De mensen, portretten
6.

7.

8.

9.

10.

En nog een overzichtsfoto om een indruk te geven van de situatie.
Helaas is bij het bewerken, in dit geval neat image de exif verloren gegaan, ik hoop dat het geen probleem is. Willen jullie de exif over een foto weten dan zal ik dat even uit de raw moeten halen. Ze zijn in ieder geval allemaal geschoten op ISO 1600 en niet geflitst natuurlijk.
De actie
1.

2.

3.

4.

5.

De mensen, portretten
6.

7.

8.

9.

10.

En nog een overzichtsfoto om een indruk te geven van de situatie.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...