Sony BDP-S357

Pagina: 1
Acties:

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Was gisteren bij de Mediamarkt, staan daar een 30-tal dozen met een Sony BDP-S357 blu-ray speler. Dus ik denk, S357?? nooit van gehoord. Dus ik vraag een verkoper naar de specificaties. Deze wist hij niet, die stapel was net die ochtend binnengekomen. De prijs was wel bekend, € 299. Op zich een beetje vreemd want het typenummer doet vermoeden dat het een opvolger is van de S350 (€ 199) en niet van de S550 (€ 299).

Maar nu komt het vreemdste, als je gaat googelen op dit type is er praktisch niets over bekend. Enkel de eerste link brengt je naar de prijslijst van een obscuur Zwitsers bedrijfje alwaar de S357 op de prijslijst staat na de S550 en S350. Als je hier naar de prijzen kijkt zie je dat de S357 echter 20% goedkoper is als de S350!!

Iemand ooit van dit ding gehoord?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-01 16:22
Het zou zomaar eens een van die 'leuke trucjes' van de MM kunnen zijn om hun laagste prijsgarantie na te kunnen leven. Wellicht is de speler dezelfde als de S550, maar heeft het een ander typenummer meegekregen zodat de MM de speler kan verkopen tegen 'normale' prijzen zonder last te hebben van concurrentie die een actie houdt of iets dergelijks.

Maar misschien is dat wel te vergezocht en vind ik de MM tè evil ;-)