Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samcappelle
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo,

Ik heb bij Alternate een kaartreader gekocht om intern in te bouwen in een pc. Ik heb hem aangesloten, zowel een keer via de interne stekker als eens met de usb kabel, maar ik krijg hem niet aan de praat. Het groene lampje brandt wanneer de pc aanstaat, maar sd kaartjes enzo worden niet gelezen in Vista. Er zitten daar geen drivers bij aangezien dat wss automatisch moet gaan.

Kan iemand mij helpen?

Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

test het ding nog eens op een ander moederbord. Wellicht dat het ding gewoon stuk is.
Heb je ook problemen met andere USBapparaten?
En geef ook even volledige specs van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

Ik heb EXACT hetzelfde probleem met mijn nieuwe Kama Reader!

Lampje brand groen van de kama reader, maar windows zegt 'onbekend apparaat'.

Zeker dat deze stuk is? Zou niet graag met een 2e Kama thuiskomen om hetzelfde mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 11:21

mvh

State Governor

Misschien een beetje laat, maar om nieuwe kopers niet ongerust te maken: ik heb hem ook, en ik moest de kabel voor de interne verbinding precies andersom aansluiten als die van de externe!

Het is eenvoudig te controleren of hij stuk is door hem eerst extern aan te sluiten, want die stekker kan maar op een manier.

[ Voor 25% gewijzigd door mvh op 28-08-2009 19:27 ]

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een soortgelijk probleem met mijn Kama Reader. Het groene lampje brandt als ik hem op de interne USB-poort heb aangesloten van mijn Gigabyte moederbord (MA785GMT), maar hij doet het niet. Ik gebruik Windows 7. Ik heb het kabeltje nogmaals gecontroleerd dus daar kan het volgens mij niet aan liggen (ook omdat het lampje brandt)

Verder heb ik hem op de externe poort van een pc met een Windows XP systeem getest en doet hij het daar wel direct.

Wie heeft een goede tip?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 11:21

mvh

State Governor

Wat een toeval dat ik dit net zie... ik heb die van mij vandaag retour gestuurd. Van de ene op de andere dag werkte hij niet meer, hij heeft altijd intern gezeten (Win7). Ook met de externe kabel doet hij het niet. Het zal mij benieuwen wat ze bij de RMA uitvinden.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Die van mij werkt na een driver update via PowerSuite (driverscanner onderdeel) niet meer. Ik dacht eenvoudig een driver te kunnen vinden via de site van de fabrikant, alleen staat die er 'gewoon' niet bij. Ook Google is vandaag niet mijn vriend vriend.

Als ik via apparaatbeheer kies voor stuurprogramma's bijwerken komt Windows (7 64bit) met Alcor Micro USB 2.0 Card Reader. Windows heeft zelf ook door dat dit niet de juiste is gezien de tekst "Het stuurprogramma is niet voor dit systeem ontworpen.".

Wel jammer, die slechte ondersteuning.. Als er een driver is, let me know!

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Pagina: 1