Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Geen actieve Mixerapparaten gevonden, geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik heb een ASUS M3N78-EM moederbord, met geintergreerde Realtek ALC1200 audio, maar heb geen geluid, ik heb de laatste windows XP drivers geinstalleerd (gedownload van de ASUS site)

Gek genoeg staat in apparaatbeheer de realtek HD audio gewoon in de lijst, en staan er geen foutmeldingen.

Maar telkens als ik een MP3 start met Media player, krijg ik een melding dat er een probleem is met mijn sound device.

En als ik de geluidssterkte wil aanpassen, krijg ik de melding dat er geen mixerapparaten beschikbaar zijn, en ik hardware moet toevoegen.

Als ik bij <eigenschappen van geluiden en audioapparatuur> kijk, staat er dat er geen audioapparaten zijn.

Het rare is dat als ik de Realtek HD Audio manager start en onder <audio i/o> en <3D audiodemo> op play klik ik gewoon geluid krijg!!??

Ik snap er niets meer van, kan iemand me helpen??

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:11

talin

ES-MA

in apparaatbeheer de realtek verwijderen.
pc opnieuw opstarten
dan zal hij nieuwe hardware vinden, drivers aanwijzen en posten of het geholpen heeft.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik meerdere male gedaan, maar dit helpt niet.
Wat ik zo vreemd vind is dat ik wel geluid krijg als ik de 3D demo start in Realtek sound manager.
talin schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:47:
in apparaatbeheer de realtek verwijderen.
pc opnieuw opstarten
dan zal hij nieuwe hardware vinden, drivers aanwijzen en posten of het geholpen heeft.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer eens een standaard WAV file af te spelen? Doen bijv. de windows geluiden het wel?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.