Toon posts:

IP addres weizigen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.737 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op een aantal gameservers en website gebanned. Is het mogelijk om je IP addres te weizigen? Dingen zoals Hide IP enzo is allemaal onzin volgens mij.

gr. ducoz

Verwijderd

Het stappen plan:
1. Niet gebanned worden door normaal te gamen, het zal vast een reden hebben
2. Google(over het algemeen moet je je ISP bellen voor een ander ipadres)
3. Niet weer gebanned worden met je nieuwe ip.

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Je moet er dan wel even bijzetten wat voor internet je hebt, bij welke provider etc. En ik denk niet dat de mods deze vraagstelling sowieso op prijs stellen hier. Veel invloed heb je overigens niet op het ip-adres wat je provider je geeft, maar je kunt natuurlijk altijd proberen om je modem een paar minuten uit te zetten (hard reset)...

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
En misschien moet je ook een aimbot of taalHaxor installeren om je forumposting in correct Nederlands te krijgen.

There is no place like 127.0.0.1

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
kijken bij je provider of je wel een ander ip-adres kan krijgen en niet met een vast/gereserveerd adres zit.

maar beste is nog steeds: voorkomen dat je gebanned wordt en indien het toch onterecht is volgens jou:
contact opnemen met de server-beheerders of site-admins en op een volwassen manier overleggen om ge-unbanned te worden.

want op deze manier verkloot je het gewoon voor jezelf en voor anderen.

los het volwassen op, of blijf weg van die servers (want door het te omzeilen lijkt me die ban meer dan terecht)

en ivm de powerreset van je modem: dat kan helpen, maar niet als je met een gereserveerd/vast ip-adres zit, en niet als je maar even een korte powerreset doet. hangt totaal af van je provider: bel maar naar die zijn klantendienst ....

[ Voor 18% gewijzigd door soulrider op 25-06-2009 18:52 ]

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Gaat je nooit lukken op je IP te wijzigen, genoeg mogelijkheden om langs die ban te komen maar daar is dit forum niet voor. :)

Speel gewoon eerlijk zonder cheats/hacks en je wordt ook niet gebanned ;)

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nou hoop ik dat ik niet een cheater of iets dergelijks de wereld inhelp, maar bij Ziggo is het zo simpel als even je modem van de stroom halen, even wachten en weer aansluiten...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TrekDude101 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:48:
Nou hoop ik dat ik niet een cheater of iets dergelijks de wereld inhelp, maar bij Ziggo is het zo simpel als even je modem van de stroom halen, even wachten en weer aansluiten...
Onzin, meestal krijg je gewoon je oude IP terug.

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:52
Is mogelijk hoor, heb ik ook wel eens last van, gebaned te worden.
heb het programma "hide my ip 2009" geinstaleerd en nu kom je er zo weer in hoor.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-03 10:10

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

TrekDude101 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:48:
Dit was misschien 100 jaar geleden zo, maar tegenwoordig niet meer.

//edit
@ Exorcist lekker snel :P.

@ m4ni4k-4live ik dacht dat je een grap maakte met hide my ip 2009, maar het bestaat nog echt ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Freddy_Fish op 25-06-2009 18:53 ]

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Exorcist schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:49:
[...]

ik heb vaak zat mijn modem moeten resetten omdat ik een andere router eraan gehangen had, en bijna altijd een ander ip gekregen, wel altijd binnen de 82.72.x.x range natuurlijk, maar wel een ander ip. Als dit niet zo zou zijn dan zou ik ook nooit problemen hebben gehad toen ik nog een CoD server hostte, aangezien het ip ervan steeds veranderde.

Verwijderd

Topicstarter
TheMe schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:45:
En misschien moet je ook een aimbot of taalHaxor installeren om je forumposting in correct Nederlands te krijgen.
grappig.

Nee, ik heb niet gehackt. Ik speel cod4 en een gast die ik ken stuurde me CoD4 custom optimizer maar dit programma bleek je CD-key te stelen en je word GUID word ook banned. Daardoor ben ik op heel wat servers gebanned op me IP.

http://forums.enemydown.co.uk/showthread.php?t=7275

Ik heb KPN planet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 19:10 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GUID ban kan ook in de key zelf zitten, of je IP+hardwareID.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:08:
Nee, ik heb niet gehackt. Ik speel cod4 en een gast die ik ken stuurde me CoD4 custom optimizer maar dit programma bleek je CD-key te stelen en je word GUID word ook banned. Daardoor ben ik op heel wat servers gebanned op me IP.
Ik noem dat een gevalletje 'eigen schuld dikke bult'.

Net als elke idioot die maar elk bestand accepteerd en opent via msn of email, maargoed.

Je wordt nooit afaik nooit op FPS servers gebanned op IP maar op ID, zou namelijk bijzonder lullig zijn voor langame shops en/of thuisnetwerkjes.
Freddy_Fish schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:50:
@ m4ni4k-4live ik dacht dat je een grap maakte met hide my ip 2009, maar het bestaat nog echt ook.
Gewoon proxy ding, maar is best populair in de .. ahum scene :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2009 19:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-03 12:23

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:08:
[...]

grappig.

http://forums.enemydown.co.uk/showthread.php?t=7275

Ik heb KPN planet.
Dan ben je gebanned op GUID of hardware id maar IP lijkt me sterk wat die hebben ze niet als een ander jou key gebruikt 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Er staat duidelijk your IP is banned from this server, ik zal eens dat my IP proberen en over dat bestand openen en installeren; had me virusscanner het nog laten checken maar hij vond niks.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 21:07 ]

Verwijderd

MAC adres wijzigen van modem / router? Of van je netwerkkaart (heel simpel te doen)

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-03 15:50
uhm.... mischien mmoet je eerst even leren dat weizigen in het nederlands als wijzigen gespelt wordt. En daarna zou ik dan proberen om een goede proxy te gebruiken want je IP adres verander je bij KPN niet zomaar. Hoewel je zou kunnen overwegen om een ander abbonement bij KPN af te sluiten. Volgens mij verandert het IP adres dan ook.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:20
Totaal offtopic maar het moest ff:

@Wiertomta: gespeld is met een D! Als je dan toch bezig bent...

Verwijderd

Topicstarter
Het is moet, niet mmoet om even door te gaan. Ik zal dat dat programma eens proberen om je te verbergen achter een proxy server als het niet werkt pech gehad dan maar andere server.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:06:
Er staat duidelijk your IP is banned from this server, ik zal eens dat my IP proberen en over dat bestand openen en installeren; had me virusscanner het nog laten checken maar hij vond niks.
Jammer alleen dat het stelen van een CD-key niet per se valt onder de noemer "virus". Ik kan ook wel een heel simpel progje schrijven dat je harde schijf formatteert. Als jij niet eerst kijkt wat het doet voordat je het runt, dan helpt een virusscanner ook niet ;)

Liege, liege, liegebeest!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
het valt natuurlijk wel onder diefstal van data en schade veroorzaken aan systemen niet onder eigen beheer/ of eigen eigendom dus in weze is het strafbaar. Net als het misbruik van vertrouwen om zo toegang te krijgen tot het systeem (of een schadelijke tool binnen te krijgen op dat systeem). :+
(dat zou in ieder geval hetgeen waarmee ik je om je oren slaag als jij mij met zoiets zou kloten, en als we er niet samen uit geraken en ik verlies er echt veel data en gegevens mee dan laat ik de fccu er wel mee rond je oren slagen - boetes zijn in belgie toch al snel een paar weken bak en paar honderd a duizend euro al dan niet voorwaardelijk + schadevergoeding)

Stuur die tool ook met info wat die misdoet door naar anti-virus producenten dat die voortaan wel gedetecteerd en geblokkeerd kan worden. En als je die gast persoonlijk ken, eis je maar een nieuw spel van hem (en dus ook geldige en legale code - als de jouwe dat ook was). ook al is die tool niet van hem, hij weet waarschijnlijk heel goed wat ie doet, anders had die je wel gewaarschuwd en die tool niet eens doorgestuurd.

en ja kan eventueel eerst eens proberen door je pc tijdelijk via de aansluiting van je buurman/vrienden/familie online te laten gaan, kijken of je dan nog steeds die melding krijgt: zoja: toch probleem met code en dan is die melding ook maar default melding. zoneen, weet je dat je moet zoeken naar oplossing om een unban te krijgen. beste blijft nog steeds contact opnemen met server-admins en uitleg vragen en geven.

maar wellicht past die tool enkele dll's aan wat gedetecteerd wordt door de server, waarop je een ban krijgt.
weer: vraag na bij admins en herinstalleer ev. dat spel eens.

[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 26-06-2009 04:05 ]

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Topicstarter
Niet persoonlijk, meer iemand van het internet maar kende hem daarop wel goed, ik weet niet of je het bericht had gelezen op de site.

[This actaully places a trojan on your system that contains a CD Key Stealer]

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Exorcist schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:49:
[...]

Het ligt er nogal aan in welk deel van Nederland je woont. Het netwerk van Ziggo is niet 1 groot netwerk, maar opgebouwd uit kleinere netwerken die stukje bij beetje zijn overgenomen. In sommige gebieden is het drukker dan in andere. In een druk gebied (netwerktechnisch gezien) is de kans dat je hetzelfde IP krijgt een stuk kleiner. In een rustig gebied zul je bijna altijd hetzelfde adres terug kunnen krijgen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-03 11:12
Je kan trouwens gerust je IP veranderen maar daar heb je in dit geval helemaal niets aan, je hebt een GUID ban gekregen. Of terwijl, een product-key ban. Je bent dus vereist een nieuwe key te kopen indien je weer verder wilt spelen op CoD4 servers.

Ik heb dit zelf ook reeds ervaren wegens toen die tijd een virus op mijn pc te hebben gehad, vandaar dat ik dit nu ook weet, heb deze informatie toen van een aantal andere sites gehaald.

Even kort samengevat, je moet dus een nieuwe key kopen indien je verder wilt spelen op alle servers.

• remco_k
  • Laatst online: 01:23

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:06:
Dan is misschien je IP en GUID gebanned. Het veranderen van IP nummer zal dan niet echt helpen.
Neem gewoon contact op met de beheerders, leg het uit en klaar?

Alles kan stuk.

• Manuel
remco_k schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:25:
[...]

Dan is misschien je IP en GUID gebanned. Het veranderen van IP nummer zal dan niet echt helpen.
Neem gewoon contact op met de beheerders, leg het uit en klaar?
Zo makkelijk werkt dat niet, ze maken waarschijnlijk gebruik van 3rd party software, dat betekend dus dat hun de cheaters database updaten, een server uit zichzelf doet dat namelijk niet. Hun zijn daar zoals gewoonlijk heel erg streng en gaan je niet unbannen als je het forum zo leest, tenzij je bent gebanned door een fout in hun software.

Ik geef de TS dus ook heel weinig kans dat zijn GUID wordt geunbanned, het enige advies wat ik hem nu kan geven is dat die nu nog naar de winkel gaat om een nieuwe Call of Duty 4 te gaan kopen, zoals ik reeds eerder zei, PBBans unbannen je namelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
GUID is geen probleem. Heb nog een CD-KEY van een vriend maarh heeft geen zin natuurlijk want dan word ik weer gebanned met de nieuwe GUID omdat die op de zelfde IP staat.

• remco_k
  • Laatst online: 01:23

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Dus is GUID wel een probleem. :X

Alles kan stuk.

• Manuel
Het IP adres doet er helemaal niet toe dus dat slaat nergens op.. Alles wordt gefiltert op je GUID en niet op je IP adres, anders hadden de mensen met een dynamisch oneindig kansen tot een cheat poging, blij dat ze dat dus niet hebben gedaan.

Maar goed, anders kan je aan je provider vragen voor een nieuw IP adres en dan de nieuwe product-key uitproberen, ik wens je veel succes!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-01 08:57
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:59:
GUID is geen probleem. Heb nog een CD-KEY van een vriend maarh heeft geen zin natuurlijk want dan word ik weer gebanned met de nieuwe GUID omdat die op de zelfde IP staat.
Is dit je ip adress?
145.53.*.125

En zij dit je alias names?
[d]ducoz
d.ducoz
dev1ous.net dcz
ducoz 8D
ducoz.exe

Als dit zo is dan zijn inderdaad je guids (ook COD2) gewoon clean.
Dit heb ik even nagekeken bij PsB, PBBans en GV.
Het kan nog zijn dat je bent gebanned van GGC servers maar hun website ligt plat dus dat kan ik niet controleren.
Zijn dit inderdaad jou gegevens dan kan je je even registreren bij PBBans en daar even je probleem voor leggen, succes.

XboxLive: Dave 130R

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Een ban is een ban. Betekend dat je niet welkom bent daar. Zoek een andere gameserver op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.