Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb ongeveer 1 jaar geleden een g5 muis gekocht maar sinds kort heb ik de hele tijd dat de muis uitvalt dan hoor je dat deuntje als usb er uit gaat en naar 2-3 sec gaat hij dan weer aan met het deuntje als je usb in pluged :? ik heb al de usb schoon gemaakt enzo maar niks help :'( vooral vervelend tijdens het gamen...

iemand een idee wat ik kan doen? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan kabelbreuk zijn, dat heb ik ook ooit eens gehad met een MSmuis. Dan valt dus continu je cursor weg en krijg je continu de connect/disconnect geluidjes.
Je zou de kabel van het ding kunnen vervangen of gewoon een nieuwe muis kopen als het idd kabelbreuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is een kabel breuk als ik op een stuk van de draad druk valt hij uit >_< ga wel nieuwe halen.

BEDANKT voor de tip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:00:
het is een kabel breuk als ik op een stuk van de draad druk valt hij uit >_< ga wel nieuwe halen.

BEDANKT voor de tip:)
Geen garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sinds wanneer is kabelbreuk iets anders dan normale slijtage? Daar hoeft de leverancier echt niet voor op te draaien :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ dion_b: Voor een muis die ongeveer 1 jaar oud is vind ik het wel vreemd hoor. :) (Tenzij de muis misbruikt is, maar daar ga ik niet van uit)

[ Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 26-06-2009 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:53

Nip

Ok ik ga voor de MX518 ipv de G5 :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Binnen een jaar is idd wel erg vlot, ook voor dingen die kunnen slijten eerlijk gezegd. Bij mijn muis was was het na 6 jaar dat het ding op was... dat vind ik nog wel een acceptabele tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S. van der Meer
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 00:56
Ik had dit ook, Ik kreeg gewoon een nieuwe van Logitech. Ik had geen bonnetje dus ik moest mijn muis doormidden zagen :p. Ik had mijn muis toen een half jaar. Logitech geeft altijd garantie van drie jaar dus gewoon even bellen naar Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol ik logitech opgebelt hoefde alleen dat id nummer oder men muis door te geven en krijg deze week een nieuwe
echt chill =) tnx voor de tip :D
Pagina: 1