Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzelicon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
Hallo,
ik zit met het probleem dat ik Colin Mcrae Dirt niet aan de gang krijg.
Hij mist namelijk binkw32.dll, deze heb ik gedownload maar dan krijg ik de volgende error:
Kan toegangspunt van procedure_BinkSetVolume@12 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll.

Natuurlijk heb ik geburik gemaakt van onze lieve google en GOT, er zijn genoeg mensen met dit probleem maar vind maar geen oplossing.
Misschien dat iemand van jullie hier raad mee weet?

Xzelicon

Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 08:13

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://pcsupport.about.co...rmessage/a/binkw32dll.htm

Lijkt me redelijk duidelijk. dus NIET de losse dll downloaden...
#

# Download RAD Video Tools from RAD Game Tools, Inc.'s website. RAD Video Tools contains the Bink video codec, the original source of the binkw32.dll file.
en
Is the game pirated? In most cases, the "procedure entry point _BlinkSetVolume@12" and related errors only appear when running an illegal version of a game. If this is the case, my only recommendation here is to purchase the game and try again.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzelicon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05-2024
Heb de RADvideo tools gedownload en geinstalleerd, dit hielp niet. Verder zit hier ook geen binkw32.dll bij.
Wat volgens die site wel moet zijn: RAD Video Tools contains the Bink video codec, the original source of the binkw32.dll file.

En dat laatste is onzin volgens mij, aangezien de fout in de .dll zit, toch?

Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!