Toon posts:

Powercolor????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand ooit van powercolor gehoord want die hebben momenteel de goedkoopste geforce 2 GTS op de markt (tenminste als iemand niet een betere deal heeft) dus heeft iemand ervaring met dit merk of ideeen voor een andere kaart.

Thanx alvast
SillicoN

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Jah ik verkoop al een half jaar ofzo Powercolor kaarten, laatst nog twee MX kaarten verkocht.. Tot nu toe heb ik er nog geen klachten van gehad en ze installeerden ook lekker simpel.

Verwijderd

Topicstarter
ok thanx,
is het btw nog steeds zo dat een geforce onstabiel draait onder een amd classic of is dat tegenwoordig alweer verholpen

Verwijderd

Zelfde hier, ik verkoop ze ook al een aantal maanden. Lopen perfect. soms wel een beetje out-dated drivers, maar effe nieuwe down-loaden, en klaar.

Lopen verder goed. stabiel en snel.
Gaan als warme broodjes over de toonbank.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:01
Is er ook iemand die zo'n ding heeft gekocht?
Het is wel duidelijk dat een verkoper zijn eigen spullen niet gaat afkraken....

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 20:11
ik heb een geforce2 mx dualhead van powercolor... niks mis mee

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso (2x) - Pelletkachel (2x) - Kia Niro EV - Peugeot e-208 - Webasto Unite MID

Verwijderd

ik heb een powercolor eil KYRO :) alleen de driver updatees vind ik erg mager, maar voor de gayforce gebruik je natuurlijk detonator drivers ;)

Verwijderd

Ik heb pas een Powercolor Sniper2 + TV out 32 MB gekocht, hij loopt lekker op lage resoluties, maar bij hogere gaat ie toch iets slechter
Pagina: 1