CD-ROM

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Misschien is dit de verkeerde plek sorry daarvoor. Sins kort heb ik op school les in scripting en daarbij dacht ik is het mogelijk om een script te schrijven dat mijn CD-ROM speler opend als ik erop klik en de CD-ROM weer sluit als ik er weer op klik (dus was ik eigelijk wil gaan doen is het script bestand te keybinden en doormiddel van op de key te klikken mijn CD-ROM speler hem opend en als ik nog een keer op de key klik mij CD-ROM speler sluit).

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Wat is je vraag nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja snap het ook niet allemaal. Gebruik ook eens komma's, punten en dergelijke

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja dat is wel mogenlijk. Als je op google gezocht had dan had je er ook het een en ander over kunnen vinden [google=open cd-rom code].

Verder is je topic start erg karig. We zien graag dat een TS laat zien wat hij allemaal zelf gezocht en geprobeerd heeft. Als het niet wil lukken met de gegevens die je op google of in de search van GoT vind kan je een nieuw topic openen, maar daar willen we dan wel relevante stukjes code bij zien, en wat er niet wil lukken.

Lees ook even het PRG beleid en de Quickstart door.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.