Toon posts:

kent iemand dit merk geheugen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn pc heb ik een DIMM van Wichmann Workx AG.. volgens CTSPD. Kent iemand dit geheugenmerk? Het is CAS 2 op 133 dus het moet redelijk goed zijn. Mijn broer had een maand later bij mycom infineon 128Mb-133 geheugen gekregen en dat is CAS 3.. dus is dit merk dat ik gekregen heb dus beter?? Mijne komt ook bij mycom vandaan.

[/edit]
het was dus Workx ipv Works
[/edit]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In dit topic
[topic=77291]
Hebben ze het over hetzelfde geheugen, ook van MyCom.

Heb zelf ook dit geheugen en ben er zeer tevreden over. Draait ook goed op 133MHz cas2. Als die van je broer alleen op CAS3 draait heb je nu een betere:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel.. het geheugen is ingesteld in het BIOS op "By SPD" wat dus betekent dat de EEPROM van het geheugen de CAS snelheid zelf insteld. En bij mij staat dat dus automatisch op CAS 2 en bij mijn broer z'n infineon op CAS 3, dus is dit merk beter dan infineon??

Verwijderd

Je hebt in elk geval een module met een lagere CAS latency time. Of die beter is ? overklok ze allebei 10 procent en trek ze door een stresstest. Dan weet je het denk ik wel. :-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Infineon stelt gewoon hoge eisen aan z'n eigen produkten. Dat Infineon z'n geheugen als CAS3 qualificeert, wil niet zeggen dat het minder goed is dan een 'vage japanner' die standaard op CAS2 ingesteld staat. Infineon draait meestal probleemloos op 140MHz CAS2, en nog hoger soms.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Wichmann Workx AG is geen vaag japans merk.. want AG is een of andere duitse afkorting. Maar niemand die het kent ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 11:07 schreef _jero_ het volgende:
Wichmann Workx AG is geen vaag japans merk.. want AG is een of andere duitse afkorting. Maar niemand die het kent ?
Het stond niet voor niks tussen aanhalingstekens... Bij wijze van spreken dus

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
sorry exirion.. ik lees weer even niet goed :)
Pagina: 1