Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[AVG] Blijft hersturen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van AVG 8.5. Ik heb een uur geleden een mail proberen te versturen van 20MB groot. Volgens mij blokkeert hetnet (uitgaande email) 20MB aan bijlagen. Volgens mij mag dit niet eens zo groot zijn, maar het probleem is nu dat AVG maar blijft hersturen. Waarschijnlijk wordt halverwege het versturen de mail gereject, en snapt AVG niet dat die gereject is om vervolgens opnieuw te proberen.

Zonder dat je het doorhebt staat je pc de hele een mail met een flinke bijlage te versturen. :/

Ik maak gebruik van outlook express, daarin heb ik de mail in alle folders verwijderd. Maar AVG blijft 'm versturen. Op het forum van AVG zelf is er nog iemand die er problemen mee heeft, maar zijn topic wordt hard gesloten omdat hij de regels niet leest.

Onderhand al 2x herstart, heb de uitgaande scanner uitgezet, de uitgaande SMTP veranderd naar een niet bestaand adres, enige wat me rest is volgens mij een deinstallatie van AVG zelf.

Iemand nog tips hiermee? Wellicht kan ik ook even de Temp folder doorspitten. niets

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kan het ook zijn dat de ontvanger gewoon geen 20MB grote inbox heeft dat je em daarom terugkrijgt?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heeft AVG niet ergens een spool dir staan waar dat mailtje in blijft staan tot ie verzonden is? Wellicht dat je hem daar handmatig uit kunt mikken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:10:
Heeft AVG niet ergens een spool dir staan waar dat mailtje in blijft staan tot ie verzonden is? Wellicht dat je hem daar handmatig uit kunt mikken.
Inderdaad.

code:
1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\avg8\emc\Queue\ACTIVE

Map legen en het was opgelost.

Volgens mij kan de SMTP van Hetnet ook geen 20MB aan bijlages aan, en ketst de mail af zonder dat AVG dat snapt. Zo blijft die in een loop steken.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
De meeste providers ondersteunen mail met bijlagen tot 10000000 bytes, een kleine 9,6 MB dus. Zodra je mail hebt die groter is zul je die in meerdere delen moeten versturen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Of gewoon ergens op webspace zetten en een linkje mailen, dat werkt meestal een stuk vlotter :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:33:
Of gewoon ergens op webspace zetten en een linkje mailen, dat werkt meestal een stuk vlotter :)
Was mn eigen schuld. Ik moest iets van 12 foto's versturen en elk was 1.5MB groot. Zo kom je makkelijk boven de limiet per verzonden bericht uit.

Probleem is dan dat AVG het niet snapt en door blijft sturen na elke reject. Zo kan een systeem de gehele middag bezig zijn hetzelfde mailtje te versturen tot het een ons weegt :+

iig ben ik niet de enige : http://www.computing.net/...ending-emails/127355.html

http://freeforum.avg.com/read.php?12,188545,188561
Pagina: 1