Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Stichting Thuiskopie heeft het weer eens in haar bol

Omdat er niet snel genoeg een heffing komt op MP3 spelers vanwege muziek die daarop gekopieerd is gaan ze nu proberen het over een andere boeg te gooien om zo inkomsten te genereren...

http://www.nu.nl/internet...tblijven-mp3-heffing.html

Misschien moeten ze het ook eens proberen op grond van "Ik kies bewust", dan krijgen we zo'n mooi V-teken of klaverblaadje op onze Ipod als deze goedbevonden is...

Ach ja het houdt ze van de straat

:N

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 16:08

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat heeft dit topic met tweakers te maken?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Me dunkt dat dit juist een interessant topic kan zijn voor GoT, zeker gelet op de huidige stroom van auteursrecht-gerelateerde berichten die de revue passeren. Ook de eerdere berichtgeving over de wensen van Stichting Thuiskopie hebben de voorpagina gehaald, dus waarom hierover niet praten?

Dat gezegd hebbende denk ik dat er voor TS wel een schone taak weggelegd is om een startpost te maken die GoT-waardig is, daar deze in zijn huidige vorm niet meer is dan een mededeling die weinig ruimte voor discussie over laat...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik denk dat er zeker wel ruimte is voor deze discussie op GoT. Maar dan zul je wel een iets betere startpost moeten maken. Daarbij past de discussie beter in een niet-technisch (sub)forum zoals: Nieuws, Sport, TV & Muziek. Het staat je vrij daar een nieuw topic te openen, mits je een betere startpost maakt, die juist aanzet tot discussie :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.