FF serieus, volgens mij is dat 1 van de beste schermen die je kan kopen man, heeel mooi, vertel is hoe hij bevalt ?Ferry34 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:31:
Heb mn Panasonic TH50PV70 ingeruild en heb een andere gekocht: een Pioneer KRP600M Ultra Black Kuro
Mn oude scherm, 50 inch hdready plasma
[afbeelding]
en mn nieuwe 60 inch Pioneer plasma
[afbeelding]
lampjes uit (wat een ongelooflijk mooi beeld geeft dan ding zeg!)
[afbeelding]
en de rest van de bekende gamekamer (klik op gameroom)
http://sonder-fjh.magix.net/
Le_Freak ! schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:35:
[...]
FF serieus, volgens mij is dat 1 van de beste schermen die je kan kopen man, heeel mooi, vertel is hoe hij bevalt ?
Wellicht dat dit een nieuw model is en dus kwalitatief een stuk minder? zeker dat je op het gebied van LCD voor Panasonic kan gaan.Pioneer, altijd een groot voorvechter van plasma, stopt echter niet in zijn geheel met plasmatechnologie. Het bedrijf is onderhandelingen begonnen met Matsushita, in de hoop dat zijn concurrent plasmapanelen kan aanleveren. Daarnaast sloot het bedrijf in februari een deal met Sharp, waardoor het Japanse elektronicaconcern toegang krijgt tot de lcd-technologie van Sharp. Pioneer heeft aangekondigd dat het onder zijn eigen merknaam in de herfst lcd-televisies op de Europese markt wil uitbrengen. Daarnaast gaan Sharp en Pioneer samenwerken bij de ontwikkeling van nieuwe blu-ray-spelers en -recorders.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Deel 2 van eXisTa's gameroom is gepost: eXisTa's BLOG: Casa Del Ladrón - Project Gameroom Deel 2
Gameroom | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Verwijderd
Die bioscoopstoelen zien er erg relaxed uit, alleen die plaatjes eronder moet je nog maar even wat voor verzinnen, want zo ziet het er imo best lelijk uit... Maar ik vind je kamer echt vet worden, man...
De plaatjes zijn tijdelijk anders beschadigen ze de vloer, het liefst wil ik ze gewoon vastschroeven in mijn houten vloer maar vrouwlief vind dat niet zo leuk.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:32:
Die bioscoopstoelen zien er erg relaxed uit, alleen die plaatjes eronder moet je nog maar even wat voor verzinnen, want zo ziet het er imo best lelijk uit... Maar ik vind je kamer echt vet worden, man...
Verwijderd
Bahaha, vrouwen ook altijd... Kan je geen stukje tapijt daartussen leggen dan ofzo? Dan doe je die plaatjes onder het tapijt zeg maar...eXisTa schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:10:
[...]
De plaatjes zijn tijdelijk anders beschadigen ze de vloer, het liefst wil ik ze gewoon vastschroeven in mijn houten vloer maar vrouwlief vind dat niet zo leuk.
Of een lichte verhoging van 10 cm. maken, is voor de schow ook wel stoer.
En dan met mooi rood biosscoopzaaltapijt (leuk scrabble-woord) afwerken.
Verwijderd
Ja, dat zou natuurlijk wel het mooiste zijn, een verhoging, maar je moet er maar zin in hebben dat te fabricereneXisTa schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:14:
Of een lichte verhoging van 10 cm. maken, is voor de schow ook wel stoer.
Ik hou je projectje in de gaten!
Ik zie het als een uitdaging!Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:15:
[...]
Ja, dat zou natuurlijk wel het mooiste zijn, een verhoging, maar je moet er maar zin in hebben dat te fabricerenEn dan idd rood tapijt erop, dan ziet het er echt nice uit
![]()
Ik hou je projectje in de gaten!
Ziet er netjes uit, misschien als gadget dit aan de deureXisTa schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:23:
Deel 2 van eXisTa's gameroom is gepost: eXisTa's BLOG: Casa Del Ladrón - Project Gameroom Deel 2
alleen nog even een fatsoenlijke tveXisTa schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:23:
Gameroom [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoe vet is dat, zal eens informeren voor die kit.Icyzer schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:53:
[...]
Ziet er netjes uit, misschien als gadget dit aan de deur?
Nou misschien dat je het nog niet weet maar met de hedendaagse tv's kun je niet meer met de Nintendo Zapper "schieten", vandaar die oude 66cm back.
[ Voor 33% gewijzigd door eXisTa op 08-12-2009 16:14 ]
Verwijderd
Komt er nog wel een andere nieuwere tv bij of niet?eXisTa schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:11:
[...]
Hoe vet is dat, zal eens informeren voor die kit.
[...]
Nou misschien dat je het nog niet weet maar met de hedendaagse tv's kun je niet meer met de Nintendo Zapper "schieten", vandaar die oude 66cm back.
Ik zit mogelijkheden te bekijken voor een beamer gezien sommige blijkbaar wel met Zapper's om kunnen gaan.
Verwijderd
Ik kreeg dat thumbnailen maar niet voor mekaar dus dan maar zo.

Je ziet
Flatron L1915S
Logitech G51
Sennheiser HD 457
PC (ASUS P5K, Intel Core Duo E7200, XFX GeForce 8800 GS Alpha Dog Edition, 2GB Ram,Creative X-Fi Titanium, 250GB hdd)
Ibanez GRG-R09
En wat troep
De pc staat op ze kop, omdat de ventilator van de videokaart los begon te zitten. En als ik em dus niet op ze kop zet draait ie niet meer, omdat ie er niet goed in zit.
En onder de Subwoofer zitten luiers omdat het geluid dempt.

Je ziet
Flatron L1915S
Logitech G51
Sennheiser HD 457
PC (ASUS P5K, Intel Core Duo E7200, XFX GeForce 8800 GS Alpha Dog Edition, 2GB Ram,Creative X-Fi Titanium, 250GB hdd)
Ibanez GRG-R09
En wat troep
De pc staat op ze kop, omdat de ventilator van de videokaart los begon te zitten. En als ik em dus niet op ze kop zet draait ie niet meer, omdat ie er niet goed in zit.
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 18:50 ]
Geweldige thread hier zeg!
Wat ik hier toch allemaal zie!
Ik heb nu precies een week zelf een computer(na 4 jaar!).
Ik gebruikte in de tussentijd 3 verschillende soorten laptops, voor school onder andere.
Dus ik heb zelfs weer een bureau moeten aanschaffen aangezien ik mijn vorige met een hamer kapot geslagen heb! (oh wat was dat leuk
).
Dusss...
Links ziet u mijn Samsung tvtje, geen idee wat voor, hij is hd ready tot 1680x1050 dacht ik.
Samen met zijn Wii, PS3, en als je goed kijkt nog een PS1 rechts onder.
Ik heb ook nog een Gamecube, Nes en Snes, maar die zijn ergens achter het luik in een tas gegooid
En rechts mijn 3 dagen oude bureau met mijn nieuwe pc!
Scherm: Samsung Syncmaster 2443BW
Computercase: Coolermaster HAF922
Wat zit erin?
AMD Phenom 2, 3,2 Ghz
4 GB Ram DDR3
Asus Radeon HD 5850
1,5 TB DDR
cooler master processor cooler
een pci sata kaartje want paste niet op het moederbord de videokaart anders...
Gigabyte GA-MA785GMT-UD2
Onder andere hangt er nog een leuk sierzwaardje, een van m'n GH gitaren, leuke poster links
euhmmm... ik had eerst al mn spellen in zo'n kartonnen dvd geval uit zo'n winkel xD, maar nu liggen die netjes onder mijn bed in een krat =)
Hier de foto's

----
EDIT
Dank aan almachtige mod die het voor me verplaatst heeft
Wat ik hier toch allemaal zie!
Ik heb nu precies een week zelf een computer(na 4 jaar!).
Ik gebruikte in de tussentijd 3 verschillende soorten laptops, voor school onder andere.
Dus ik heb zelfs weer een bureau moeten aanschaffen aangezien ik mijn vorige met een hamer kapot geslagen heb! (oh wat was dat leuk
Dusss...
Links ziet u mijn Samsung tvtje, geen idee wat voor, hij is hd ready tot 1680x1050 dacht ik.
Samen met zijn Wii, PS3, en als je goed kijkt nog een PS1 rechts onder.
Ik heb ook nog een Gamecube, Nes en Snes, maar die zijn ergens achter het luik in een tas gegooid
En rechts mijn 3 dagen oude bureau met mijn nieuwe pc!
Scherm: Samsung Syncmaster 2443BW
Computercase: Coolermaster HAF922
Wat zit erin?
AMD Phenom 2, 3,2 Ghz
4 GB Ram DDR3
Asus Radeon HD 5850
1,5 TB DDR
cooler master processor cooler
een pci sata kaartje want paste niet op het moederbord de videokaart anders...
Gigabyte GA-MA785GMT-UD2
Onder andere hangt er nog een leuk sierzwaardje, een van m'n GH gitaren, leuke poster links
euhmmm... ik had eerst al mn spellen in zo'n kartonnen dvd geval uit zo'n winkel xD, maar nu liggen die netjes onder mijn bed in een krat =)
Hier de foto's

----
EDIT
Dank aan almachtige mod die het voor me verplaatst heeft
[ Voor 6% gewijzigd door Chandd! op 10-12-2009 23:30 . Reden: verwijder of verplaatst!!! ]
OMG, die pc op zun kop. En daar nog een foto van posten ookVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:01:
Ik kreeg dat thumbnailen maar niet voor mekaar dus dan maar zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet
Flatron L1915S
Logitech G51
Sennheiser HD 457
Ibanez GRG-R09
En wat troep
Je gaat toch nog wel een keer die work-a-round van je omzetten naar een echte oplossing hè.
Hoe de hell stop jij trouwens een schijfje in je optische drive?
LoL; ik neem aan; dat ie z'n optische drive er nu ook 'op-de-kop' in heeft gemonteerd 
edit: Hahaha die luiers; wat een enorme leuke houtje-touwtje oplossingen heb je gevonden voor je problemen (ik zou er zelf echter nooit genoegen mee hebben genomen; zowel de op-de-kop; als de luier oplossing)
edit: Hahaha die luiers; wat een enorme leuke houtje-touwtje oplossingen heb je gevonden voor je problemen (ik zou er zelf echter nooit genoegen mee hebben genomen; zowel de op-de-kop; als de luier oplossing)
[ Voor 59% gewijzigd door BaT op 11-12-2009 17:28 ]
Problem solving for the winBaT schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:23:
LoL; ik neem aan; dat ie z'n optische drive er nu ook 'op-de-kop' in heeft gemonteerd
edit: Hahaha die luiers; want een enorme leuke houtje-touwtje oplossingen heb je gevonden voor je problemen (ik zou er zelf echter nooit genoegen mee hebben genomen; zowel de op-de-kop; als de luier oplossing)![]()

Alleszins originele oplossingen
Ik zou bijna durven zeggen dat hij ons in de maling neemt, maar dat doe ik nu eigenlijk al.eSCe schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:27:
[...]
Problem solving for the win![]()
Alleszins originele oplossingen
Maar inderdaad, originele oplossingen!
[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 11-12-2009 22:30 ]
waarom kopen mensen toch een 5.1 setje als ze het zo neer zetten....
hoooooo... per ongeluk een hele oude post gequote
[ Voor 98% gewijzigd door Yellowneck op 12-12-2009 01:56 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Waarschijnlijk omdat de afstand tot de achtermuur lang is, en omdat een 5.1set bijna net zoveel kost als een 2.1 set. (bijvoorbeeld de X-230 en de X-530 van Logitech)Abbadon321 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:21:
Of omdat mensen op een erg lastige kamer zitten (bv een zolder met schuine muren) zodat ze de speakers niet fatsoenlijk op kunnen hangen)
Uiteraard kun je wel wat verlengkabels kopen maar goed
Ik heb zelf 2 sets, de X-530 (Woofer+Frontspeakers) voor langs de tv, en een Z-640 (Woofer+Rearspeakers) voor achter bij de bank. Ze zijn verbonden door splitters en verlengkabels en dit werkt tot nu toe prima
Ik zit te wachten totdat ik een Logitech Z-5400/Z-5450/Z-5500 ergens voor een prikkie kan kopen
:D
Hehe, een ouwe NES als beeldschermverhogerP-Nut schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:
Ik zit al een tijdje te kijken naar al de gave gamerooms die voorbij komen en dacht laat ik eens een keertje fotos van mn huiskamer/gameroom als ik de boel een keertje heb opgeruimd
dus here goes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jaja hij doet het nog :D!TroonStaal schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:00:
[...]
Hehe, een ouwe NES als beeldschermverhogerIs die slechts ter decoratie of werkt 'ie nog echt ook?
Omdat het toch ruimtelijker en beter klinkt (mits je de goede audio output hebt) dan een 2.1 set. Zelf heb ik hierbij de X-230 en X-530 van Logitech vergeleken.Abbadon321 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:21:
over smaak valt niet te twisten zeg ik dan maar...alex3305 schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:43:
[...]
Omdat het toch ruimtelijker en beter klinkt (mits je de goede audio output hebt) dan een 2.1 set. Zelf heb ik hierbij de X-230 en X-530 van Logitech vergeleken.
Idd, lol zeg. Maar kun je wel zeggen dat je een 5.1 set hebt!!!!!!!11Abbadon321 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:36:
[...]
over smaak valt niet te twisten zeg ik dan maar...
Ik post niet zo heel veel op dit Forum, maar dit keer leek het me wil leuk om eens te doen!!
Op mijn kamer bevinden zich 2 pc`s, De kamer is pas omgebouwd
Computer 1:
Acer p235H Full-HD scherm
Intel Core 2 Quad, Q6600
6gb ram, 2x2gb Buffalo firestix 2x1gb OCZ Reaper X (dual channel)
640GB Western Digial Greenpower(Boot)
500GB Seagate
HD4850 Vapor-X (gekregen na RMA geval)
Thermaltake M9 behuizing
Coolermaster M520 Power supply
Logitech Z-5500 Digital (Buren vinden t leuk.. NOT!!)
Trust Illumitator (geeft licht)
Logitech G-5
t was een beetje donker

Computer nummer 2:
19" Samsung Syncmaster 931BW
Pentium 4, 2.0ghz
40GB Maxtor hardeschijf
1024MB Ram
Nvidia Geforce 440MX 64mb
Aopen behuizing
Speedlink Crapsetje (dat ze t nog doen.... wow)

Nogmaals, erg jammer van de donkere foto`s, kan mischien wel een keer betere maken als ik zin heb
Op mijn kamer bevinden zich 2 pc`s, De kamer is pas omgebouwd
Computer 1:
Acer p235H Full-HD scherm
Intel Core 2 Quad, Q6600
6gb ram, 2x2gb Buffalo firestix 2x1gb OCZ Reaper X (dual channel)
640GB Western Digial Greenpower(Boot)
500GB Seagate
HD4850 Vapor-X (gekregen na RMA geval)
Thermaltake M9 behuizing
Coolermaster M520 Power supply
Logitech Z-5500 Digital (Buren vinden t leuk.. NOT!!)
Trust Illumitator (geeft licht)
Logitech G-5
t was een beetje donker

Computer nummer 2:
19" Samsung Syncmaster 931BW
Pentium 4, 2.0ghz
40GB Maxtor hardeschijf
1024MB Ram
Nvidia Geforce 440MX 64mb
Aopen behuizing
Speedlink Crapsetje (dat ze t nog doen.... wow)

Nogmaals, erg jammer van de donkere foto`s, kan mischien wel een keer betere maken als ik zin heb
wat doe je in godsnaam met 6 PC kasten?
Abbadon321 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:03:
wat doe je in godsnaam met 6 PC kasten?
@badie, ja idd.. doordat het zo donker is worden de fotos nogal korrelig..
@Abbadon321, Deze zijn al leeg en staan klaar om bij t oud ijzer neergezet te worden
@Schweino, Nope.. Nokia 6300 ofzoiets kweenie
Edit: morgen toch echt ff andere foto`s maken hoor
ik zie zelf haast niet eens wat er allemaal opstaat joh..
@Abbadon321, Deze zijn al leeg en staan klaar om bij t oud ijzer neergezet te worden
@Schweino, Nope.. Nokia 6300 ofzoiets kweenie
Edit: morgen toch echt ff andere foto`s maken hoor
[ Voor 21% gewijzigd door VincentM op 14-12-2009 20:53 ]
Verwijderd
Inmiddels is mijn bureau ook weer dusdanig veranderd dat een update op z'n plaats is:
Nieuw: Speakers (Creative T40 II), monitor (Samsung Syncmaster 2343BW), muis (Roccat Kone).

Close-Up van de poster:

Close-Up van de printer, incl. oude opgeplakte muismat:

Shot van Plank en CD/DVD- en boekenkast:

Kast met een Halo: ODST onderzetter:

Inhoud van de Kast:
Nieuw: Speakers (Creative T40 II), monitor (Samsung Syncmaster 2343BW), muis (Roccat Kone).

Close-Up van de poster:

Close-Up van de printer, incl. oude opgeplakte muismat:

Shot van Plank en CD/DVD- en boekenkast:

Kast met een Halo: ODST onderzetter:

Inhoud van de Kast:

die poster FTW !
Signature
waar heb je die poster vandaan die is zo vet
Ik weet niet of die hier vandaan komt, maar ik ga hem zeker bestellen.
http://eu.movieposter.com...arn_from_video_games.html
Leuk voor op kantoor.
http://eu.movieposter.com...arn_from_video_games.html
Leuk voor op kantoor.
ooh, Vault-Tec lunchbox
Simplicity is de bom...
Mooie gamerooms hierzo, vanavond maar eens als ik thuis ben even een paar shotjes schieten van mijn game/bed room & mijn aparte chillkamer.
I'll keep you posted!
I'll keep you posted!
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Ik was eigenlijk van plan om te wachten tot mijn playstation 3 of tv gerepareerd zou worden maar ik zou de foto's van mijn kamer maar posten ook al is het laat..
Mijn kamer is nog niet helemaal klaar ben even aan het wachten tot alles compleet is en werkt dan verberg ik ook alle kabels etc.
Dit is dus mijn stoel, in 4 standen verstelbaar en heeft massage en rugleuning verwarming.

Dit is mijn TV paar weken terug gekocht: Samsung LE32B530

Mijn playstation 3 en de Sony receiver.

En wat eronder zit NES werkend met Super mario en Duck hunt (ben alleen de pistool kwijt)

Mijn Pc scherm SyncMaster 2223nw (22 inch) en Logitecht G5 muis:

Mijn pc specs:
- Coolermaster 690 kast
- ATX voeding 630
- 6gb ram cross geheugen cooler
- 1tb seagate
- amd x4 940 cpu quad core
- dvdrw
- msi videokaart r4850 1gb
- asus m3n72-d moederbord

Mijn kapotte philips wake up light en een paar horloges..

Mijn //Freecom 160gb harde schijfje en mijn Sidekick gecko (verkocht)

Bedje

Dat ding dat me elke ochtend met veel herrie wakker maakt..

Zicht vanuit bed

Nog een keer mijn TV

En we sluiten af met Game of the Year!

Sorry voor de niet zo duidelijke foto's ik heb mijn Nokia e75 hiervoor gebruikt in nachtmodus, heb namelijk geen goede digitale camera.
Gr Issam
Mijn kamer is nog niet helemaal klaar ben even aan het wachten tot alles compleet is en werkt dan verberg ik ook alle kabels etc.
Dit is dus mijn stoel, in 4 standen verstelbaar en heeft massage en rugleuning verwarming.

Dit is mijn TV paar weken terug gekocht: Samsung LE32B530

Mijn playstation 3 en de Sony receiver.

En wat eronder zit NES werkend met Super mario en Duck hunt (ben alleen de pistool kwijt)

Mijn Pc scherm SyncMaster 2223nw (22 inch) en Logitecht G5 muis:

Mijn pc specs:
- Coolermaster 690 kast
- ATX voeding 630
- 6gb ram cross geheugen cooler
- 1tb seagate
- amd x4 940 cpu quad core
- dvdrw
- msi videokaart r4850 1gb
- asus m3n72-d moederbord

Mijn kapotte philips wake up light en een paar horloges..

Mijn //Freecom 160gb harde schijfje en mijn Sidekick gecko (verkocht)

Bedje

Dat ding dat me elke ochtend met veel herrie wakker maakt..

Zicht vanuit bed

Nog een keer mijn TV

En we sluiten af met Game of the Year!

Sorry voor de niet zo duidelijke foto's ik heb mijn Nokia e75 hiervoor gebruikt in nachtmodus, heb namelijk geen goede digitale camera.
Gr Issam
[ Voor 4% gewijzigd door Starface op 05-01-2010 16:49 ]
Het is mijn slaapkamer en tegelijkertijd werkkamer en gamekamer.

Rechts mijn 2 PC schermen (Samsung Syncmaster 226BW + Samsung 2333HD) en links voor gaming + TV Samsung Syncmaster T260HD. En ja er staat een Z5500 op.

Rechts mijn 2 PC schermen (Samsung Syncmaster 226BW + Samsung 2333HD) en links voor gaming + TV Samsung Syncmaster T260HD. En ja er staat een Z5500 op.
zoals gisteren beloofd hier ook mijn foto's, Let niet op de rommel, ik had weinig zin om op te ruimen.

Wat zien we :
Sony KDL 32W5500
UPC Digital TV box
Ezio Auditore figurine ( White Edition)
veel crap

Beeldscherm van dichtbij, ja ik game op een 32" want mijn kamer is te klein voor een TV en een monitor.

Mijn PC :
- CM 690
- AMD Phenom II X4 945
- 4 GB ddr3
- Radeon HD4850 512 MB

Mijn bron van geluid ( 's weer eens wat anders dan de vele z-5500's hier
- Kenwood a-34 versterker + hifi set
- Technics SB3500 speakers uit eind '80
- Philips 202 Platenspeler (werkend)

Und last, but not least
- Sony Stofstation 3
- Pedalen van de G25 (stuur en schakelbak zweven ergens achter mijn bed)

Wat zien we :
Sony KDL 32W5500
UPC Digital TV box
veel crap

Beeldscherm van dichtbij, ja ik game op een 32" want mijn kamer is te klein voor een TV en een monitor.

Mijn PC :
- CM 690
- AMD Phenom II X4 945
- 4 GB ddr3
- Radeon HD4850 512 MB

Und last, but not least
- Sony Stofstation 3
[ Voor 4% gewijzigd door carlhendrix op 16-12-2009 07:59 ]
lol: stofstationUnd last, but not least
- Sony Stofstation 3
En zie ik daar nou Hannah montana liggen?

verder heb je een leuke kamer.
[ Voor 11% gewijzigd door hardware.tom op 16-12-2009 08:33 ]
Dat Hannah Montana was het eerste wat ik zaghardware.tom schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:32:
[...]
lol: stofstation
En zie ik daar nou Hannah montana liggen?
verder heb je een leuke kamer.
Alles was zwart, ligt er zo'n roze cdhoesje.
What the BBQsaurusrex?
Denk het wel, want ik zie 't ook
Ja hannah montana Season 1, als je goed kijkt is ie nog dicht. Ik ga 'm aan een maat geven voor z'n verjaardag 
Ik heb namelijk alle seizoenen al gezien
Ik heb namelijk alle seizoenen al gezien
[ Voor 23% gewijzigd door carlhendrix op 16-12-2009 08:50 ]
..mare, hoe bevalt een lcd-tv als monitor? Heb je last van vertraging? Ik heb zelf een plasma gekocht (puur vanwege die vertraging).
Valt héél erg mee. Hij heeft wel vertraging, maar niet merkbaar voor mij. Hij heeft een betere response dan mijn oude Samsung LE27S71B. Je hebt namelijk game modes die je in kan stellen, óok op je HDMI kanaal voor de PC ( dat kon toen niet bij de samsung).KoffieNT schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:02:
..mare, hoe bevalt een lcd-tv als monitor? Heb je last van vertraging? Ik heb zelf een plasma gekocht (puur vanwege die vertraging).
Ik speel MW2 op dat ding dus dan moet 'ie wel een beetje vlot zijn hé
[ Voor 5% gewijzigd door carlhendrix op 16-12-2009 09:09 ]
Hannah Montana is ook echt super om te kijken. Best grappig, maar zo zijn er meer van die Disney Channel series en films die leuk zijn.carlhendrix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:41:
Ja hannah montana Season 1, als je goed kijkt is ie nog dicht. Ik ga 'm aan een maat geven voor z'n verjaardag
Ik heb namelijk alle seizoenen al gezien![]()
Jonas is lachen, Wizards of Waverly Place is ook leuk, en uiteraard de films. ^_^
Hoezo Panasonic ? Is dat 1 van de betere merken op lcd gebied dan ? proof ?Toppe schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:23:
[...]
[...]
Wellicht dat dit een nieuw model is en dus kwalitatief een stuk minder? zeker dat je op het gebied van LCD voor Panasonic kan gaan.
Merk zelf ook dat ie een vertraging heeft, t.o.v. mn T220-monitor, maar of je het merkt, neu..carlhendrix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:07:
[...]
Valt héél erg mee. Hij heeft wel vertraging, maar niet merkbaar voor mij. Hij heeft een betere response dan mijn oude Samsung LE27S71B. Je hebt namelijk game modes die je in kan stellen, óok op je HDMI kanaal voor de PC ( dat kon toen niet bij de samsung).
Ik speel MW2 op dat ding dus dan moet 'ie wel een beetje vlot zijn hé
LCD: Samsung en Philips, en Samsung als ik kijk naar het design.Le_Freak ! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:58:
[...]
Hoezo Panasonic ? Is dat 1 van de betere merken op lcd gebied dan ? proof ?
Plasma: Panasonic en Pioneer, Panasonic als ik kijk naar kwaliteit/prijs.
Bewijs heb ik niet, maar dat is mn persoonlijke conclusie/smaak.
Ja, vroeger was dat wel ander,s maar tegenwoordig zijn deze tv's heel erg goed als monitor te gebruiken..KoffieNT schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:01:
[...]
Merk zelf ook dat ie een vertraging heeft, t.o.v. mn T220-monitor, maar of je het merkt, neu..
Precies, alleen dan wel de orginiele engelse dub. Welke ook leuk is, the suite life of zack and codyHannah Montana is ook echt super om te kijken. Best grappig, maar zo zijn er meer van die Disney Channel series en films die leuk zijn.
Jonas is lachen, Wizards of Waverly Place is ook leuk, en uiteraard de films. ^_^
Ja, tuurlijk. NL is echt niet om aan te horen.carlhendrix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:15:
Precies, alleen dan wel de orginiele engelse dub. Welke ook leuk is, the suite life of zack and codyleuk tijdsverdrijf.
Suite Life of Zack and Cody is ook zeker leuk. Alhoewel ik dat wel minder vind dan de rest.
We hebben de film van Hannah Montana op Blu-Ray. Erg mooi.
Sweet, die heb ik in de bioscoop gezien met m'n nichtje maar zou 'em ook wel op BD willen hebben.. Misschien straks maar eens naar de MM toe fietsen.Arunia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:19:
[...]
Ja, tuurlijk. NL is echt niet om aan te horen.
Suite Life of Zack and Cody is ook zeker leuk. Alhoewel ik dat wel minder vind dan de rest.
We hebben de film van Hannah Montana op Blu-Ray. Erg mooi.
OnTopic : Vanavond foto's van mijn andere gameroom * de chill kamer*
*cough* geek
nee, ik heb ze ook allemaal gezien(A)
I (L) Miley Cyrus
Mijn vrouw heeft die voor Sinterklaas gekregen. Is toch 30 euro.
Ikzelf heb een computerkamer met 2 grote bureau's (L vorm met de lange kanten tegen elkaar en nog een meter extra erbij). Maar het is zo'n puinzooi daar dat ik het niet durf te fotograferen.
De andere "gameroom" is onze woonkamer met allerlei spullen.
Dan nog de derde "gameroom" en dat is de slaapkamer.
I'm Freaky, freaky FRESH! WORD!
Mitchel Musso is ook wel erg lachen.
Ikzelf heb een computerkamer met 2 grote bureau's (L vorm met de lange kanten tegen elkaar en nog een meter extra erbij). Maar het is zo'n puinzooi daar dat ik het niet durf te fotograferen.
[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 16-12-2009 10:51 ]
Mijn chillkamer daar staat mn MB als vrienden komen spelen we meestal RA3 via LAN .. Eerst stond er een iMac om films te kijken , maar die is nu verkocht en daarvoor is de MB in de plaats gekomen.Arunia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:50:
Ook staat mijn studio versterker in die kamer + een groot deel van mijn gitaren. Nu nog een pooltafel
enne Sweet Niblets !
Lily FTW
Ik heb mijn keyboard er nog staan. Nahja, een leenboard omdat mijn eigen in de brand omgekomen is. -_-carlhendrix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:03:
[...]
Mijn chillkamer daar staat mn MB als vrienden komen spelen we meestal RA3 via LAN .. Eerst stond er een iMac om films te kijken , maar die is nu verkocht en daarvoor is de MB in de plaats gekomen.
Ook staat mijn studio versterker in die kamer + een groot deel van mijn gitaren. Nu nog een pooltafel
enne Sweet Niblets !Mitchel musso is ook wel lachen..MAAR ik ben weg van Emily Osment ( IEEEP!)
Lily FTW
Neee, RRRRRIIIIICO! MWaahahahah!
Dang flabit!Arunia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:30:
[...]
Ik heb mijn keyboard er nog staan. Nahja, een leenboard omdat mijn eigen in de brand omgekomen is. -_-
Neee, RRRRRIIIIICO! MWaahahahah!
wat heb je met je keyboard gedaan dan?! Wou je Jimi Hendrix in monterey '67 na doen.. Vuur is niet goed voor je instrumenten..:P
Haha, nee. Ik speelde er een tijdje niet op. Dus mijn moeder vroeg of ze hem dan voorlopig op school (basisschool) mocht gebruiken.
Niet veel later is de school in vlammen op gegaan. Ze hebben er van een houten gebouw wel mooi 2 verdiepingen aan over gehouden, maar goed.
Mijn ouders hadden overigens dat keyboard betaald (Roland E16). Nu heb ik tijdelijk een Casio staan en ga ik maar eens kijken of ik weer een nieuwe aan ga schaffen of niet.
Niet veel later is de school in vlammen op gegaan. Ze hebben er van een houten gebouw wel mooi 2 verdiepingen aan over gehouden, maar goed.
Mijn ouders hadden overigens dat keyboard betaald (Roland E16). Nu heb ik tijdelijk een Casio staan en ga ik maar eens kijken of ik weer een nieuwe aan ga schaffen of niet.
Zoek eens een babbelbox dames
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
bij deze:
carlhendrix nodigt arunia uit voor de #HannahMontana Rocks out the show ! # room in de Disney Channel chatbox
[ Voor 12% gewijzigd door carlhendrix op 16-12-2009 14:19 ]
Ik zal vanavond ook maar eens even foto's schieten van mijn Game Room.
Voor de rest echt prachtige kamers hiero!
Voor de rest echt prachtige kamers hiero!
Ik zal komende week ook de moeite nemen om foto's te maken.
Misschien wat meer foto's mogelijk, meer licht?Nickalicious schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:33:
Het is mijn slaapkamer en tegelijkertijd werkkamer en gamekamer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Man, nu durf ik helemaal geen pica van mijn gameroom te posten >_< Bij mij is het soms wel en vaak niet opgeruimd.
Speelt dat nou een beetje lekker, op zo'n tv? Ik zat er eigenlijk ook aan te denken, tegenwoordig heb je voor niet zo heel veel al een 32" full hd en dan kan ik mooi mijn pc en Xbox op aansluitencarlhendrix schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:57:
zoals gisteren beloofd hier ook mijn foto's, Let niet op de rommel, ik had weinig zin om op te ruimen.
[afbeelding]
Wat zien we :
Sony KDL 32W5500
UPC Digital TV box
veel crap
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn PC :
- CM 690
- AMD Phenom II X4 945
- 4 GB ddr3
- Radeon HD4850 512 MB
[afbeelding]
[afbeelding]
Und last, but not least
- Sony Stofstation 3
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
heb ik wat gezegd?koendel schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:14:
Mijn kamer/gameroom
[afbeelding]
met mijn mobiel gemaakt, dus niet al te beste kwaliteit
Nice room
[ Voor 8% gewijzigd door Lee245 op 17-12-2009 09:51 ]
@ carlhendrix
hehe nice coolermaster heb je man
hehe nice coolermaster heb je man
<demotivational picture>Lee245 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:16:
[...]
waarom staat de dildo van je moeder op je bureau?
Nice room
HUMOR
Ver te zoeken in deze post
<demotivational picture>
Nee, hier druipt het vanafAbbadon321 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:25:
[...]
<demotivational picture>
HUMOR
Ver te zoeken in deze post
<demotivational picture>

Same here... ook 2 bureau's in L-vorm..Arunia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:50:
Aankomende zaterdag feestje hier dus moet sowieso flink opruimen, dan durf ik ook wel een foto te maken om hier te posten
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
@Troonstaal :
Ja hoor, tegenwoordig zijn ze met allehande snufjes uitgerust. Response tijd heb je dus weinig ( merkbare ) last van.
Ik speel al 4 jaar op een HD tv, eerst op een HD-ready en sinds afgelopen mei op een full HD. Ik moet zeggen dat ik het ideaal vind, download wel eens 1080P films en zit dan lekker met vrienden op mn bed de film te checken..
Mochten we de film zat worden, dan doen we toch ff de PS3 aan!. Die is uiteraad ook aangesloten op de TV. Dus gemaksgewijs is het echt heerlijk. Ik zou het zeker aanraden!
@lee245:
Ik vind jou reactie een totaal ongenuanceerde, oneerbiedige en vooral zeer beledigende opmerking. Zoiets zeg je niet tegen iemand, al helemaal niet als je er een moeder bij betrekt
@ Starface
Thnx man! Die van jou is ook zeker niet verkeerd! Beetje bijna 't zelfde op de RAM en mobo na.
Ik heb namelijk een Asus M4n785g-v EVO bord erin zitten.
Wel even een vraag though: waar heb je die geweldige stoel vandaan?
Ja hoor, tegenwoordig zijn ze met allehande snufjes uitgerust. Response tijd heb je dus weinig ( merkbare ) last van.
Ik speel al 4 jaar op een HD tv, eerst op een HD-ready en sinds afgelopen mei op een full HD. Ik moet zeggen dat ik het ideaal vind, download wel eens 1080P films en zit dan lekker met vrienden op mn bed de film te checken..
Mochten we de film zat worden, dan doen we toch ff de PS3 aan!. Die is uiteraad ook aangesloten op de TV. Dus gemaksgewijs is het echt heerlijk. Ik zou het zeker aanraden!
@lee245:
Ik vind jou reactie een totaal ongenuanceerde, oneerbiedige en vooral zeer beledigende opmerking. Zoiets zeg je niet tegen iemand, al helemaal niet als je er een moeder bij betrekt
@ Starface
Thnx man! Die van jou is ook zeker niet verkeerd! Beetje bijna 't zelfde op de RAM en mobo na.
Ik heb namelijk een Asus M4n785g-v EVO bord erin zitten.
Wel even een vraag though: waar heb je die geweldige stoel vandaan?
[ Voor 11% gewijzigd door carlhendrix op 17-12-2009 09:05 ]
@ carlhendrix
Ah nice man, maar ik heb die stoel besteld via internet: http://www.koopgoedkoop.n...r-vaste-beenle-p-581.html
Hij is momenteel in het zwart uitverkocht, maar onthoud wel als je deze wil bestellen dat de massage meer een trilfunctie is dan een massage en het is niet van top kwaliteit. Voor de prijs van 169 euro vind ik het koopje ik gebruik vooral de verwarming (alleen onderrug). Helaas niet in hoogte verstelbaar.
Ah nice man, maar ik heb die stoel besteld via internet: http://www.koopgoedkoop.n...r-vaste-beenle-p-581.html
Hij is momenteel in het zwart uitverkocht, maar onthoud wel als je deze wil bestellen dat de massage meer een trilfunctie is dan een massage en het is niet van top kwaliteit. Voor de prijs van 169 euro vind ik het koopje ik gebruik vooral de verwarming (alleen onderrug). Helaas niet in hoogte verstelbaar.
Dankjewel! Ik zit momenteel naar een Samsung T220 te kijken en wil dat graag wat groter. Aangezien 24"een beetje rond de €200 zit dacht ik "mwah, kan net zo groot voor een 32" full hd gaan". Dat zit ook op dezelfde resolutie maar ik was een beetje huiverig hoe de kwaliteit qua pc gebruik er op was. Tot voor kort was het namelijk niet echt aan te raden.carlhendrix schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:46:
@Troonstaal :
Moet maar eens op zoek naar leuke feestdagenkoopjes bij de elektronicazaken
Wat een gelul hier allemaal -,- waar blijven de Gamerooms?? ben benieuwd.
Post jij je gameroom dan!djvinnie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:09:
Wat een gelul hier allemaal -,- waar blijven de Gamerooms?? ben benieuwd.
offtopic:
Dat had ie al gedaan: djvinnie in "Post je gameroom! - Deel 2"
Dat had ie al gedaan: djvinnie in "Post je gameroom! - Deel 2"
Die staat een paar pages terug.. >.>
Nieuwe plaatjes van mijn room:

Verdieping lager:

Van de andere kant:

Wat er naast/achter me ligt.

Als je dit opzettelijk zo neer wilt zetten, lukt het nooit

Verdieping lager:

Van de andere kant:

Wat er naast/achter me ligt.

Als je dit opzettelijk zo neer wilt zetten, lukt het nooit
[ Voor 5% gewijzigd door Krentenbol op 18-12-2009 12:15 ]
misschien kun je wel een "ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is" beginnen...
ik denk dat je dan niet goed gekeken hebt.. deze heb ik namelijk al gepost
Ik heb weer wat nieuw speelgoed. 

Je ziet hier:
- PC: Antec P182, Intel Core 2 Duo E8400, Ati HD4870.
- SGI GDM-FW9011 24" CRT (zelfde als de Sony GDM-FW900)
- 2x KEF iQ30 Boxen
- Logitech QuickCam Sphere AF
- Logitech G15 v2 Keyboard
- Logitech G500 Muis
- Saitek Gamepad P2600 Rumble Pad
- Sennheiser HD 595 S.E.
- Behringer Xenyx 802 mixer
- Shure PG48 microfoon
Naast mijn microfoon staat een zelf gemaakte Push-to-talk + Aan/uit unit voor m'n mic.
Wat je niet ziet:
- NAD C 315BEE Versterker

Je ziet hier:
- PC: Antec P182, Intel Core 2 Duo E8400, Ati HD4870.
- SGI GDM-FW9011 24" CRT (zelfde als de Sony GDM-FW900)
- 2x KEF iQ30 Boxen
- Logitech QuickCam Sphere AF
- Logitech G15 v2 Keyboard
- Logitech G500 Muis
- Saitek Gamepad P2600 Rumble Pad
- Sennheiser HD 595 S.E.
- Behringer Xenyx 802 mixer
- Shure PG48 microfoon
Naast mijn microfoon staat een zelf gemaakte Push-to-talk + Aan/uit unit voor m'n mic.
Wat je niet ziet:
- NAD C 315BEE Versterker
Dan zal dat het zijn!djvinnie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:04:
[...]
ik denk dat je dan niet goed gekeken hebt.. deze heb ik namelijk al gepost
Gameroom van mij:
32 inch samsung lcd. Daar bij een logitech 2.1 speaker set. Controller, PS3 Afstandbediening en TV afstandbediening.

Hier close up de ps 3 en daaronder de woofer van de speaker set.

Close up van de games hieronder( daar is intussen Dead Space aan toegevoegd):

Hieronder mijn bureau met daarop een Sony Vaio laptop, Nokia E75, Nokia 6300, Externe 640 GB harddisk, Bluetooth headset en een Router.
32 inch samsung lcd. Daar bij een logitech 2.1 speaker set. Controller, PS3 Afstandbediening en TV afstandbediening.

Hier close up de ps 3 en daaronder de woofer van de speaker set.

Close up van de games hieronder( daar is intussen Dead Space aan toegevoegd):

Hieronder mijn bureau met daarop een Sony Vaio laptop, Nokia E75, Nokia 6300, Externe 640 GB harddisk, Bluetooth headset en een Router.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
ja, lachen gieren brullen..
@ die dude met die rooie 595, waarom was er een special edition van die 595? wel vaker een rode 595 gezien maar ik heb heb hem nog nooit in een winkel gezien..
Verwijderd
Ben momenteel bezig aan men game room te maken
op het moment is het alleen nog maar zo :
http://www.youtube.com/watch?v=XRlo2HDTTiw
op het moment is het alleen nog maar zo :
http://www.youtube.com/watch?v=XRlo2HDTTiw
Waarom twee Apple stickers op een Sony laptop zonder dat je ook maar enig Apple spul hebt?MrJoker1985 schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:22:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo ik zie hier allemaal dure kamertjes voorbij komen...
Durf spontaan mijne niet meer te posten
Durf spontaan mijne niet meer te posten
Nou vond ik leuk, kreeg die toevallig bij mijn ipod nano. Dacht laat ik die erop plakken. Is neem ik aan niet verboden?Tsurany schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:00:
[...]
Waarom twee Apple stickers op een Sony laptop zonder dat je ook maar enig Apple spul hebt?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Was voor het 60 jarig bestaan van Sennheiser. Heb 'em hier gekocht. (heh... hij is nu een stuk duurder geworden)Abbadon321 schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:56:
[...]
ja, lachen gieren brullen..
@ die dude met die rooie 595, waarom was er een special edition van die 595? wel vaker een rode 595 gezien maar ik heb heb hem nog nooit in een winkel gezien..
Niet verboden nee. Ziet er alleen zo enorm raar uit. Net zoiets als Ferrari stickers op een Golf plakken.MrJoker1985 schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:07:
[...]
Nou vond ik leuk, kreeg die toevallig bij mijn ipod nano. Dacht laat ik die erop plakken. Is neem ik aan niet verboden?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat om het posten van je gameroom. Post die dus lekker, ipv alleen maar te reageren op / praten over elkaars gameroom ;-)
Dit topic gaat om het posten van je gameroom. Post die dus lekker, ipv alleen maar te reageren op / praten over elkaars gameroom ;-)