Nee, da's z'n emergency cooldown knopDeismyna schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:59:
[...]
Wel een hippe powerbutton voor je PC trouwens, zie je ook niet elke dag
Srsly, tijd op om te ruimen?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, da's z'n emergency cooldown knopDeismyna schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:59:
[...]
Wel een hippe powerbutton voor je PC trouwens, zie je ook niet elke dag
Dat ook jaTsolodimos schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:55:
@CrashOverDrive (vorige pagina):
Ahh ja, en je vergeet er bij te vermelden dat je altijd wc papier bij de hand hebt
Dude, u got tissues issuesTsolodimos schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:38:
[...]
ah ja, wc papier: handig voor alle handenarbeid rond het bureau...
[ Voor 31% gewijzigd door CrashOverDrive op 24-08-2009 18:03 . Reden: Added Quote ]
ah ja, wc papier: handig voor alle handenarbeid rond het bureau...CrashOverDrive schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:58:
[...]
Dat ook ja, is voor gebruik in combinatie met de glas-reiniger op de rechterboven plank
,
en voor de cpu cleaner (Rechts onder, op de kabelgoot)
Leuk als dat zwart, maar het vlekt als de neten
Keukenrol is altijd tekort hier, pleepapier zat
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Voor zover ik het begrijp kan dat alleen met echt Ambilight. Het laten veranderen tijdens de actie op de TV kan niet. Je kan wel 1 kleur instellen, misschien dat het automatisch overgaat. Zelf heb ik de dioders niet maar een zelfgemaakt projectje. Blauwdutchminator schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:08:
[...]
Zou jij, of Snutchz, misschien ook kunnen vertellen hoe je die dan koppelt aan de kleur die op dat moment het meest aanwezig is op het scherm? Ik zit te denken om die dioders te kopen, maar weet zelf te weinig van elektronica af om dat zelf in elkaar te knutselen,.. Ik hoop dat het een of andere kant-en-klaar oplossing is
Het lijkt een zooitje, maar hoe meer ik ernaar kijk, zie ik het eigenlijk steeds minder. Het zijn zeker de kabels op je bureau
Er loopt hier op tweakers toch een projectje om je eigen doe het zelf ambilight te maken? Beetje tweaker kan dat toch welSyn3rgi schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 01:17:
[...]
Voor zover ik het begrijp kan dat alleen met echt Ambilight. Het laten veranderen tijdens de actie op de TV kan niet. Je kan wel 1 kleur instellen, misschien dat het automatisch overgaat. Zelf heb ik de dioders niet maar een zelfgemaakt projectje. Blauw
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Je kunt ook een mood light kopen (die instelbare kleur lampen van Philips) en zelf de hele tijd met de afstandsbediening de goede kleur kiezen.Syn3rgi schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:00:
Voor mij als 14 jarige is me dat te ingewikkeld![]()
Enigste wat ik zelf heb kunnen doen zijn 2 dioders op een Print plaatje gesoldeerd losse voeding van 9 wat. Er aan solderen en klaar. 10 min werk.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Hoe droog! En waar.MikeVM schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:28:
ik krijg pijn aan men rug als ik je stoel zie
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
die grafiti is kick ass nice gedaan, zelf gespoten of?
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Verwijderd
Kun je me misschien vertellen waar je die doorzichtige plastic mat hebt gehaald?Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:55:
Hier nog ff een panorama foto van mijn room:
[afbeelding]
klik voor grotere versie.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:04:
[...]
Kun je me misschien vertellen waar je die doorzichtige plastic mat hebt gehaald?
Ben ik nog naar op zoek
Anders krijg je gruwelijk veel krassen op laminaat...
Ik heb zo'n speciale wieltjes onder m'n bureaustoel, 3 jaar in gebruik en nog geen krassenVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:04:
[...]
Kun je me misschien vertellen waar je die doorzichtige plastic mat hebt gehaald?
Ben ik nog naar op zoek
Anders krijg je gruwelijk veel krassen op laminaat...
nee hoor, was een vriend van me, http://www.myspace.com/linez___Kevind__ schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:58:
[...]
die grafiti is kick ass nice gedaan, zelf gespoten of?
Verwijderd
Zit die display standaard in die case?Hogader schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:38:
Heb weer wat nieuws dus ook maar weer 2 nieuwe foto's
Wat je ziet (TV Stuk):
- Samsung T240HD
- Logitech G51
- Western Digital 1TB Externe HD
- Western Digital TV HD Media Player
[afbeelding]
Wat je ziet (PC gedeelte):
- Samsung 2232BW 22" Monitor
- Razer Lachesis Blue Edition
- Razer Lycosa
- Lacie 500gb Externe HD
- Lacie 120gb portable externe HD
- Guitar hero gitaar
- veel Games en Films
- Ventilator
en een pc met de volgende onderdelen:
- NZXT Tempest
- Aerocool Modern V Fancontroller
- Dvd-Multi
- Q6600 B3 @3.0Ghz
- Coolermaster GeminII incl 2 Noiseblocker NB-BlackSilentFan XL1 120mm fans
- EVGA nForce 680i SLI Moederbord
- EVGA 8800 GTS 640mb
- 4gb Nanya Elixer 667 geheugen
- 500W voeding
- Samsung EcoGreen F2 HD103SI 1TB
- Samsung 500GB main HDD
[afbeelding]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Volgens is dat met een goed schoonmaakmiddel er zo vanafDa_maniaC schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:10:
Sow, wat jammer van die SNES...
Die heeft 3 jaar onder de frituurpan gestaan ofzo?
Die van mij ziet er ook zo uit, het plastic wordt blijkbaar snel geel. Is helaas niet schoon te krijgen.Da_maniaC schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:10:
Sow, wat jammer van die SNES...
Die heeft 3 jaar onder de frituurpan gestaan ofzo?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
GAME ROOM |
![]() |
GAMES | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
[ Voor 98% gewijzigd door TheZeroorez op 29-08-2009 21:00 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Farming is a way of life!
Omgebouwd en niet omgebouwd? Daarom heb ik er wel twee in ieder gevalW00fer schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:31:
Waarom 2x playstation EU ?
omdat zijn foto's fake zijnW00fer schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:31:
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Heb ook zo een (zwart) bureau van de ikea maar dan enkel een blad met kleine draai erin en een halve circel om net dat extra beetje ruimte te creeeren. Pas op met seconde lijm trouwens want dit bijf je namelijk nogal zienVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:04:
[...]
2,77 bij 4,70 meter. Die arcadestick is een Virtua Stick Pro (HSS-0130) voor de Sega Saturn, ik heb er ook converters bij voor de Dreamcast.
[...]
Ikea natuurlijk. Het is een Galant bureau. De prijs weet ik echt niet meer. Het is wel een nadeel dat zo'n donker bureau veel stof aantrekt...
[LTS][MTS][HTS]
Martijn1990 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:41:
Ge-wel-dig! Echt heel vet zo'n verzameling!
Dank u.GijsW schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:29:
WOW! Wat een vette collectie!
@4dd1cT: Vind jou gameroom vooral erg strak. Ziet er gruwelijk uit!
Aangezien m'n broer en ik het beu waren om steeds via split screen tegen elkaar te spelen (en zo ieder slechts over de helft van het beeld kan beschikken), hebben we een derde Playstation gekocht + 2x de gewenste spellen + een link cable. Zo heeft iedere speler volledig beeld op zijn eigen scherm.W00fer schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:31:
Alle consoles zijn in 100% originele staat. Er is nooit iets omgebouwd.daandegoeiste schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:40:
[...]
Omgebouwd en niet omgebouwd? Daarom heb ik er wel twee in ieder geval
Als je mij van bedrog wilt beschuldigen, dan hoop ik voor je dat je dat hier nu kan bewijzen.
Spongebob aan het kijken?justjermaine schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:38:
[afbeelding]
Ik game gewoon in mijn eigen woonkamer.
Vind de foto's wel echt om te kwijlen. Zo veel jeugdherinneringen die op komen bij het zien van die "oude" PS2 Fat, die N64's en vooral die Nintendo Bazooka
Explain...
[ Voor 85% gewijzigd door FeaR op 29-08-2009 21:17 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dan doe je het heel netjes vind ik. Op mijn 11e ging ik naar het dorpshuis om op een SNES te kunnen spelen. Thuis had ik na een zomer 'werken' een 2e hands computer staan maar had weinig games omdat die toen al zo ontzettend prijzig waren. Daarnaast vond ik een game spelen leuk maar 2 uur per week was al veel. Toen kon je ook nog niet zo gemakkelijk iets downloadenF.West98 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:50:
ik heb weinig vergeleken bij jullie. maarja, een Xbox is beter dan niks. Ik speel op de Xbox in de huiskamer op een oude bak. Ik had eerst een oude P2 computer met 10 GB HD. Heb nu eindelijk een Dell Studio 15
. Ik heb daarin een T6500, een HD4570. niet veel voor een gamer, wel voor een 11-jarige
. Oja, we hebben in de huiskamer ook een set boxen zonder snoeren!! (via Bluetooth) foto's komen hopelijk later!
[LTS][MTS][HTS]
LOL, weet je uberhaupt wel tegen wie je het hebt?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Mwoa lijkt mij dichtgesoldeerd?okkii schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:00:
Mooie kamer, en je hebt al een anti-dief middel in huis
Macbook Pro 15"
Uiteraard dicht gesoldeerd, anders mag het niet.Catz schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:03:
[...]
Mwoa lijkt mij dichtgesoldeerd?
Wel mooie kamer
Verwijderd
WTF, heb je daar nou een kar98 naast je kast staan ?
Scherp.MochiGohan schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:08:
[...]
Weinig veranderd aan de setup, alleen een nieuw bureau en even tijdelijk een 24" scherm aan m'n linkerhand aan het kleinste computertje in huisVerwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:
Ik zou trouwens nog wel de kamer van Wiethoofd willen zien..
Z'n oude setup was zeer net.Stel me niet teleur, hahaa.
|
[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 30-08-2009 21:38 . Reden: Moar pics added ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door thr- op 31-08-2009 13:15 ]
Ik heb nog een filmpje gefaked, speciaal voor jou.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Kuhr89 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:43:
Heb je nu over de TV en de afstandbedieningen een soort plastic laagje? Ook over de TV dat kon ik niet zo goed zien..
Je gaat wel ver met faken héNeobahamuth schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Viel mij ook al op.Neobahamuth schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:47:
[...]
offtopic:
Alle afstandsbedieningen zijn in plastic verpakt. Zo komt er geen stof tussen de knopjes. (Ja, ik ben lichtjes gestoord.)
Ik heb alle plastic folie van de TV nog niet verwijderd. (Hij staat er nog maar net.)
PC Specs
Ja, het was niet makkelijk om bewegende beelden te faken maar het is me toch redelijk gelukt.
1. Ik heb alle spellen wel eens gespeeld (variërend van 5 min. tot 100%). Ik heb er echter zéér weinigen uitgespeeld. M'n broer en ik waren die hard gamers maar naarmate we wat ouder werden, werd de interesse ook minder. Bovendien gebruikten we bijna uitsluitend nog onze pc's wanneer we nog eens iets wilden spelen.Help!!!! schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:17:
[...]
Viel mij ook al op.![]()
Maar indrukwekkend, vooral ook die filmparafernalia, zoals de Terminator, Aliens etc. Zelf zou ik lichtelijk gestoord worden van al die appartuur. Al die mogelijkheden!!![]()
Heb je al die spellen ook gespeeld? En waarom heb je geen PS3, Xbox360 of WiiZou ik wel verwachten namelijk.
Ook apart dat zolderkamertje en dan kijk je naar beneden in een soort ruimte met naar wat het lijkt oude schilderijen, redelijk classy allemaal. Neem aan dat dat de woonruimte van je ouders is
[ Voor 15% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 31-08-2009 20:52 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Loki.Nya op 01-09-2009 14:42 ]
wowowow die Terminator Endoskull is vet! Welke is dat? Heb je daar wat meer foto's van?Neobahamuth schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
Dat is de T2 Complete Collector's Set Limited Edition Blu-ray EndoskullBFmango schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:57:
[...]
wowowow die Terminator Endoskull is vet! Welke is dat? Heb je daar wat meer foto's van?
![]() | |
![]() | |
![]() | |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wauw, lang geleden dat ik een beeldbuis monitor heb gezienLoki.Nya schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:42:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hier is mijn ultra platte en superlichte monitor en m'n compacte computerspeakertjes.![]()
Het is niet echt een goede opstelling met m'n boxen, maar daar zal verandering in komen als ik ga verhuizen. Er komt dan een veel groter bureau.
Het beeld van m'n monitor is wat vaag, maar dat komt door de flits van het fototoestel.
Je ziet hier:
- SGI GDM-FW9011 24" CRT (zelfde als de Sony GDM-FW900)
- 2x KEF iQ30 Boxen
- Logitech QuickCam Sphere AF
- Logitech Cordless Desktop LX710 Laser
- Saitek Gamepad P2600 Rumble Pad
- Sennheiser HD 595
- Een hoop kabels![]()
Wat je niet ziet:
- PC: Antec P182, Intel Core 2 Duo E8400, Ati HD4870. (Meer in Tweakers Gallery)
- NAD C 315BEE Versterker
Hier mijn consoles... niet veel interesse in een nieuwe console of TV. Ik ben nog wel even zoet met m'n PC.
Ook nog even een foto van het geheel.
[afbeelding] [afbeelding]
gewoon nee.
Verwijderd
Je moet niet zo veel gamen, het is een buksMochiGohan schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:08:
[...]
Nee.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:39:
[...]
Je moet niet zo veel gamen, het is een buks
Die center speaker infoliën is niet echt bevorderlijk voor je geluid hoor.Neobahamuth schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
"Post je gameroom! - Deel 2" <> "Je moet niet zo veel gamen"Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:39:
[...]
Je moet niet zo veel gamen, het is een buks
[ Voor 32% gewijzigd door Da_maniaC op 02-09-2009 15:29 ]
Ja, het is een beetje gek van die afstandsbedieningen maar wel enorm handig. Er kleeft namelijk enorm veel stof op en vooral rond die rubberen knopjes en dat vind ik een beetje vies.Remy669 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:51:
@Neobahamuth
Persoonlijk vind ik het ook een tikkie overdreven dat je plastic om je afstandsbedieningen doet. Of de folie om je TV laat. ...Of plastic om je center speaker laten/doen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 18:13 ]
Errrug vet hoor! Ik heb al een tijdje een Endoskull op het oog maar de aanschaf van een nieuwe auto houdt mij op dit moment tegen. Ik heb me er al in verdiept en er blijken twee enorm goede versies te zijn waaronder die jij hebt (HCG) maar ook die van Sideshow Collectibles (klik!) en dat maakt de keuze enorm moeilijk voor mij.Neobahamuth schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:09:
[...]
Dat is de T2 Complete Collector's Set Limited Edition Blu-ray Endoskull [afbeelding]
(foto's zijn klikbaar)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
on-topic:
Vandaag liep ik de kringloopwinkel binnen en kwam daar nog een Sega Master System + spel Great Baseball tegen voor amper € 12,50 (+2 weken onder garantie). Straks even uittesten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het werkt!![]()
[afbeelding]
Ja inderdaad, met katten is dat inderdaad een beetje irritant ja, dat je die haren overal tegenkomt
Verwijderd
Welke game is dat op de laatste afbeelding. Ziet er mooi uit !Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:37:
Tevens is de hele handel aangesloten op mijn HD beamer:
[afbeelding]
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 00:09 . Reden: Foto check ]
Dat TV meubel (In jouw geval rood) van de Ikea blijf ik echt een prachtig meubel vinden. Helaas heb ik er geen plaats voor op m'n kamer
Verwijderd
Project Gotham Racing 4 :-)Emiel1984 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:17:
[...]
Welke game is dat op de laatste afbeelding. Ziet er mooi uit !
Ik heb er 2 thuis. De huiskamer ziet er zo uit:Remy669 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:27:
[...]
Dat TV meubel (In jouw geval rood) van de Ikea blijf ik echt een prachtig meubel vinden. Helaas heb ik er geen plaats voor op m'n kamer
Emiel1984 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:17:
[...]
Welke game is dat op de laatste afbeelding. Ziet er mooi uit !
Volgens mij is dat toch echt Forza Motorsport 2
:D
Dat was ook mijn gedachte. Ik ken PGR alleen niet.KoffieNT schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:37:
[...]
[...]
Volgens mij is dat toch echt Forza Motorsport 2.
1. Omdat het kannatasdiamon schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:24:
leuke room, en waarom 5 pcs in 1 ruimte?>
Verwijderd
Oeps, je hebt gelijk. Te druk met het behalen van de achievements van PGR4 bezig geweest denk ik (nu Forza2 uitgespeeld is en Forza3 nog niet binnen is).KoffieNT schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:37:
[...]
[...]
Volgens mij is dat toch echt Forza Motorsport 2.
Verwijderd
Dat hij overvol is kloptJorn1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:44:
@ Yorick321 :
Waar ga je nieuwe games ooit plaatsen? Je kamer is overvol! Of is het een kwestie van first in, first out en ruim je het dan op?
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 05-09-2009 14:06 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq