Scythe Mugen 2 geinstalleerd, onzeker over correctheid

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:40

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Gisteren heb ik mijn core i7 920 op mijn Gigabyte moederbord geprikt. Daarna de Scythe mugen 2 geinstallerd volgens de handleiding. Echter, ik had niet het idee dat de koeler de processor goed raakt, dus een beetje zenuwachtig vandaag internet afgestruind.

Kom ik deze foto tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.scythe-eu.com/fileadmin/Support/Mugen-2/Mugen-2-backplate-3.jpg

De achterkant van mijn moederbord ziet er echter uit als op onderstaande foto. De beugels op bovenstaande foto heb ik aan mijn koeler gemonteerd met die 4 kleine schroefjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.scythe-eu.com/fileadmin/Support/Mugen-2/Mugen-2-backplate-2.jpg

Volgens mij heb ik het echt wel goed gedaan, maar kan iemand bevestigen of ik het nu wel of niet correct heb gedaan?

[ Voor 5% gewijzigd door gvdh81 op 25-06-2009 10:33 ]

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-03 23:12
Heb je het schuimerige gedeelte tegen je moederbord aanzitten?
Zoja : goed geinstalleerd

Het lijkt idd alsof ie beetje los zit (komt door hun vijsjes) maar hij zit wel degelijk goed normaal

Post even je temps , dan kunnen we meer opmeken.
Idle & onder load van linx

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:40

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Correct, schuim zit tegen mobo (GA-EX58-UD5) met 6GB OCZ DDR3 SDRAM PC12800 CL7.0 Platinum, ik heb verder nog niets getweaked dus ik weet niet op wat voor timings het geheugen moet staan om volledig PC12800 te kunnen draaien.

Ik vond hem inderdaad wat wiebelig en daardoor trok ik de conclusie dat hij misschien niet goed contact maakte. Ik heb gisteren een beetje hals over kop mijn systeem verkocht, dus gisteren mijn nieuwe systeem met oude XP install in elkaar gezet. Ik neem aan (google = _/-\o_ ) dat je deze link naar linx bedoeld?

[ Voor 22% gewijzigd door gvdh81 op 25-06-2009 11:19 ]