$#%#@ intel mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Ik heb een Intel mobo met BX shitset erop, in de bios kan je max. instellen 450 mhz (Pentium 2, geen 3), maar ik heb een 'echte' 450, hoe kan ik dit beestje nou beter z'n best laten doen? zijn er leuke flash bios updates te vinden ofzo?

thx

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Geef je weinig kans
intel mobo + overklokken = :(

(bdw het bx chipset is dus niet sh*t.. maar nog steeds het snelste PII/PIII chipset met dram support dat er is)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Als je een ECHT intel mamabord hebt dan moet je ff bios update downen, ik denk dat je dan een SE440BX(-2) hebt.
dan gaat dat prima ook met een P-III
kijk gewoon ff bij http://support.intel.com
Suc6

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 14:50
Ik ben zelf in het bezit van een Intel mobo (se440bx-2). Hier zit een celly 433 op.

Een intel mobo moet je kopen voor de stabilitijd en niet voor het overklokken..
( gebruik hem zelf als file-server )

Een nieuwere bios kun je dll maar dit laat tweaking niet toe....

De nieuwere bios herkent wel meer cpu's.

Voor het gamen gebruik ik een Asus mobo (p2b-f) met een intel PII 450 mhz + matrox g400 max + 256 mb int.

Dit handeltje is gewoon gemaakt voor het tweaken ... :)

THE FANMAN..

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:43

winnie

de poes...

Ik zie het al voor me: intel dat zo tegen chip-oberclocken is (want daar verlizen ze geld aan), zou wel borden maken die overclocken mogelijk maakt? Dream on. Ik heb ook een intelbord gehad, en daar ging het inderdaad om de stabielteit.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Volgens mij is Intel niet alleen tegen overklokken omdat mensen dan geen snellere cpu kopen. Al die mensen die iets te ver gaan en hun cpu opblazen komen terug met de eis dat ze een nieuwe willen (3 jaar garantie enzo). Verder is het idd zo dat intel graag stabiele moederborden wil afleveren en daar hoort oc'en niet bij.

Verwijderd

Fanman; kun je die celly niet op 100 MHz FSB laten lopen (dus op 650 MHz), door dat mobo in te stellen alsof het een PII of PIII is (en dus op 100MHz loopt)????
Pagina: 1