Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?] Merk dubbel in pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat hier te kijken:
http://tweakers.net/price...2=995&d558=1874&x=21&y=14

En toen viel het mij op dat "Sennheiser" er 2x stond, terwijl ik deze maar 1x aangeklikt had.

Staat ook 2x in het selectboxje met 't zelfde id (value), lijkt me niet helemaal de bedoeling?

(is niet een bug waar iemand wakker van ligt, maar niet helemaal netjes..)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

&b=1026&b=1026 - hij staat ook 2x in de URL. Dat zou gefiltert moeten worden, maar op zich is het niet echt een issue. Op het moment dat ik het formulier opnieuw submit krijg ik deze url en staat Sennheiser er nog maar 1x bij :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat 2x in de selectbox, deze worden beide "selected" op het moment dat je er 1 aanklikt. Dus als je "Sennheiser" kiest en vervolgens nog een keer submit, komt hij dubbel.

Niet dat het een erge bug is ofzo, maar is toch niet helemaal netjes. ;)

Waarom staat hij 2x in de selectbox? :P

edit:
Als ik jouw url nog een x submit krijg ik ze weer dubbel, weet niet of dit ook nog browser-afhankelijk kan zijn? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 00:01 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zag 'm toch echt maar 1x in de select :?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 00:01:
Ik zag 'm toch echt maar 1x in de select :?
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2potdmb.png
(size op 20 gezet :P)

edit:
WTF, het word raarder... In Firefox laat hij er maar een paar zien, in Safari een hele lijst met 2x Sennheiser. :P

(Safari & Firefox op Mac, alles up-to-date)

edit 2:
Het lijkt het hem in de Javascript te zitten.. Maar waar precies, geen idee... :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 00:30 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

* crisp doet het "er zit weer een bug in een browser"-dansje *O* :P

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat firefox er maar een paar laat zien heeft niet toevallig iets te maken met het feit dat je nog niet op "toon alle keuzes" hebt gedrukt?

Sowieso vreemd dat je daar een knopje "toon alle keuzes" heb staan, terwijl de box al alle keuzes bevat, hoe krijg je dat voor elkaar? Je hebt het over "size op 20 gezet", custom CSS of wat, wellicht dat die roet in het eten gooit?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:05:
Dat firefox er maar een paar laat zien heeft niet toevallig iets te maken met het feit dat je nog niet op "toon alle keuzes" hebt gedrukt?

Sowieso vreemd dat je daar een knopje "toon alle keuzes" heb staan, terwijl de box al alle keuzes bevat, hoe krijg je dat voor elkaar? Je hebt het over "size op 20 gezet", custom CSS of wat, wellicht dat die roet in het eten gooit?
Ik heb niet op de "toon alle keuzes" gedrukt, ook bij Safari niet.

Size op 20 heb ik met "element inspecteren" gedaan zodat de screenshot lukte, zonder dat doet hij hetzelfde, maar kan je de 2 Sennheisers niet zien zonder te scrollen. :P

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het inderdaad reproduceren in Safari 4 (Safari 3 doet het wel goed)

Intentionally left blank

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, dat is vast een of andere hippe safari functie?

Anyway, zo lang jij niet op "toon alle keuzes" hebt gedrukt, hoor je het korte lijstje te krijgen zoals je dat in Firefox te zien kreeg. Dus schijnbaar gaat daar in Safari iets mis en dat zou wel eens samen kunnen hangen met dat je Sennheiser twee keer ziet. De volgorde is namelijk ook tamelijk vreemd in jouw screenshot. Daar staan bovenaan de populaire merken, met daaronder de rest die normaal gesproken verborgen moet blijven tot je op die knop drukt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Safari bugged op de select.options.length = 0; blijkbaar hebben ze de length property read-only gemaakt oid - lijkt op dezelfde bug die ik ooit eens heb gerapporteert voor Firefox en die toen nog voor release gefixed was.

Ik heb een workaround ingebouwd waarmee het nu ook in Safari 4 goed gaat

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

offtopic:
Leuk dansje trouwens :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.