Allereerst complimenten voor de review en leuk dat jullie hem nog (ruim) voor de Nederlandse launch konden publiceren. Ik ben overigens stiekum wel nieuwsgierig wie hem heeft geschreven. Redactie staat vrijwel nooit bij een review 
Toch heb ik een paar opmerkingen:

Dan heb jullie een stukje over de camera. Het is misschien wel leuk om iets meer foto's en video's te maken en die ook op de originele resolutie te laten zien. Ik weet niet of jullie het reviewexemplaar alweer moesten inleveren, want dan wordt het natuurlijk lastig. Maar ik denk dat veel mensen dat zullen waarderen, gezien ook de vele vragen erover in het iPhone 3GS topic.
Toch heb ik een paar opmerkingen:
Dat moet natuurlijk iPod zijn. iTunes staat op de computer, de iPod is een app op de iPhoneOok is er ondersteuning voor het bedienen van iTunes. Hierbij kun je nummers, bands, afspeellijsten en genious playlists aansturen. Een commando kan bijvoorbeeld zijn "speel Black Sabbath" of "volgende nummer". Ook dit werkte direct, zonder dat we onze commando's hoefden te herhalen.
Dit zit er al in, als je namelijk de 123 toets ingedrukt houdt en dan je vinger over het scherm naar bijv. de komma gaat, zul je zien dat het al zo werkt. Via een letter kan niet, aangezien je dan al de speciale tekens krijgt, bijv. bij de e: é, ë etc. Daarbij krijg je bijv. een punt door twee keer op de spatiebalk te tikken.Toch zijn er een paar verbeterpunten te noemen, zowel voor de portrait- als de landscape-modus. Zo zou het prettig zijn om meer opties te hebben zonder dat een knop ingedrukt hoeft te worden. Als Apple tekens als bijvoorbeeld een punt, komma of dubbele punt had toegevoegd aan een letter en die toegankelijk had gemaakt door die letter langer ingedrukt te houden, zou het typen nog makkelijker gaan.
Bij dit stukje is de layout een beetje fucked-upApple heeft met het uitbrengen van de 3GS en iPhone 3.0 ook de MobileMe-dienst enkele updates gegeven. Zo is het sinds OS 3.0 mogelijk
om de iPhone op afstand op te sporen, berichten naar het apparaat te sturen en een zogenaamde 'remote wipe' uit te voeren. Bij dit laatste wordt de gehele inhoud van het toestel onklaar gemaakt, wat van pas kan komen wanneer de iPhone lange tijd kwijt is of gestolen blijkt.
Het voorbeeld dat Apple gaf was de situatie dat je de telefoon in een restaurant laat liggen. In dat geval kun je met Google Maps direct zien waar het toestel
ligt en een bericht sturen naar een mogelijk oplettende ober. Dit
bericht kan gepaard gaan met een sirene die erg opvallend klinkt en zich
bovendien niks aantrekt van de eventuele stilstand. Het zal voor
voorbijgangers dan ook moeilijk zijn een zoekgeraakte iPhone te negeren
wanneer zijn of haar baasje een oproep doet.
Dan heb jullie een stukje over de camera. Het is misschien wel leuk om iets meer foto's en video's te maken en die ook op de originele resolutie te laten zien. Ik weet niet of jullie het reviewexemplaar alweer moesten inleveren, want dan wordt het natuurlijk lastig. Maar ik denk dat veel mensen dat zullen waarderen, gezien ook de vele vragen erover in het iPhone 3GS topic.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."