Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn nieuwe htc touch pro 2 synchroniseert wel met oulook, alles in outlook komt ook in de outlook folder van mijn htc. Maar verzenden en ontvangen gaat niet via de htv, ik kan wel mijn gmail account toevoegen, maar die mails komen in een apartme map en worden dan niet naar mijn outlook ( pc ) gekopieerd bij het syncen. met als gevolg dat ik de helft van mijn maild op mijn pc heb en de helft op mijn mobiel. DIt vind ik niet handig! wie heeft de oplossing? ik heb gekeken naar de instellingen van mijn outlook in windows mobile maar dit is zeer karig en daar kan ik weinig in veranderen.
dank u !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog welkom op GoT :)

Misschien begrijp ik je verkeerd vanwege je schrijfstijl, maar als ik het goed zie zou je - juist door gebruik van gmail - alles 'gewoon' op je gmail account moeten hebben. Zowel inkomend als uitgaand, zolang je maar de smtp server van Google gebruikt. Gebruik op de Touch IMAP en op Outlook MAPI (of ook IMAP) en je bent qua mails helemaal gesynct.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De outlook sync werkt enkel dus met de 'outlook box' van je HTC. Elk account dat je daarbij nog aanmaakt (gmail dus) valt hierbuiten, je moet je gmail dus als 'hoofd' account instellen (ook dus van outlook).

Met die nieuwe Vista mobile center kan je dacht ik wel in outlook meerdere accounts aanmaken en deze allemaal syncen, maar de oude PC Sync kon dit dacht ik niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.