Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307635

Topicstarter
Sorry voor het feit dat ik in herhaling val, maar ik krijg het antwoord op mijn vraag maar niet gevonden. En dat is behoorlijk frustrerend. Hoe sluit ik mijn digitenne kastje aan op mijn tv tuner Hauppauge WinTV-HVR-2200 OEM. Weet iemand dit??

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307635

Topicstarter
Ik wil daarbij in eerste het digitenne kastje (standaard Topfield) aansluiten op mijn TV Tuner. Ik doe dit via een Coax kabel vanuit RF Loop out naar de tuner. Echter krijg ik nu enkel de standaard gratis zenders.

Weet iemand wellicht wat ik hierbij verkeerd doe of mis?
En is het daarna mogelijk om het digitenne kastje uit te sluiten? Zoja, heb ik hiervoor iets additioneels nodig?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:15
De antenne-aansluiting is alleen voor het doorlussen van het antenne-signaal. Indien je het door het digitenne gedecodeerde beeldsignaal op de tv-kaart wilt aanlsuiten dan zul je dit via de composiet of s-video uitgang moeten doen. S-video geetf van die twee het beste beeld en je tv-kaart ondersteund beide, het digitenne kastje moet je zelf even opzoeken. Beeldkwaliteit zal niet heel denderend zijn, omdat je op deze manier een gedecodeerd digitaal signaal omzet naar analoog en via de tv-kaart weer digitaliseert naar mpeg2. Kun je beter kijken naar een tv-kaart die cam-ondersteuning heeft zodat je digitenne zonder de settop box kan gebruiken.