Snelle 2d graphics in windows mobile 6 en hoger

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben een beetje aan het klooien met programmeren voor android, iphone en windows mobile, ivm een nieuwe telefoon binnenkort :)

Nu vroeg ik me af wat de handigste manier is om snelle 2d graphics in windows mobile 6 en hoger te realiseren.

Kan dat het beste in directx door alleen 2 dimensies te gebruiken, of bestaat er een aparte manier voor snelle 2d graphics? Ik begreep dat lockbits opzich wel snel werken via bitmap.

Oh ja, en weten jullie misschien of je met een gekraakte versie van visual studio een applicatie in windows marketplace kan krijgen? O-) Gewoon interesse, bedoel er verder niks mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
'Aparte' manier voor snelle 2D via DirectX is DirectDraw. Zoek daar eens op. Dat is geloof ik deprecated voor normaal Windows maar nog gebruikelijk voor Windows Mobile 6 (correct me if I'm wrong, het is lang geleden).

Gekraakte VS? Geen idee, vraag het Microsoft anders even. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:24:
Oh ja, en weten jullie misschien of je met een gekraakte versie van visual studio een applicatie in windows marketplace kan krijgen? O-) Gewoon interesse, bedoel er verder niks mee 8)
Right...... iets over warez enzo.... en daar helpen we je hier niet mee. Misschien verstandig om Het algemeen beleid #verbodencopyright nog eens door te lezen, je bent er tijdens registratie namelijk wel mee akkoord gegaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Creepy op 24-06-2009 23:06 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.