Is het op één of andere manier mogelijk om BOINC op een USB te installeren?
Zodat ik het overal kan meenemen en gewoon op mijn USB kan runnen?
Op het WCG forum ken ik wel twee draadjes over een Bootable USB met daarop Linux met Boinc.mastadizzy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:39:
Is het op één of andere manier mogelijk om BOINC op een USB te installeren?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De 1e hoofdregel betekent dat je je boinc-stick niet kunt meenemen om op een andere comp je werk te uploaden en nieuw werk te downloaden dus.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:51:
De 1e hoofdregel is dat met BOINC sneaker-netten je nooit een andere computer mag gebruiken om nieuw werk te halen of te rapporteren. Zet elke keer de client op Network Suspended. 2e Hoofdregel, altijd zelfde OS, maar bijv Vista en XP kan... zelfde OS familie. Dual boot Vista / W7 werkt ook met een gesharede data_dir.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 12:26 ]
Verwijderd
Er zijn alleen vandaag al 30 jobs geupload onder de account van de "uit-comp". Deze zijn zeker niet alleen door diezelfde "uitcomp" geproduceerd (jobs 7-8 uren), maar dus ook door m'n "home-comp". Er zijn dus voldoende "thuis-jobs" onder "uit-comp" account gecrediteerd. Je zou dan toch zeggen dat eea wel schijnt te werken.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:20:
Op zn frans, exactement... je loopt dus tegen die detached aan omdat volgens WCG de computer die upload dat werk dus niet toegewezen was. WCG herkend de client/computer op basis van 5 real time checkpunten. OS, IP, CPU, host-ID, Host (Netwerk) naam. Beste dus is om bijv. een 4 dagen buffertje op te zetten, zodat je off-line kunt grazen en sparen... en dan ook nog de top 30 in komt als je bij gelegenheid flushed ;>)
Verwijderd
Verwijderd
De eerste jobs werden gedownload met dezelfde comp als waarmee werd gegraasd. Nu heb ik op een andere machine de jobs geupload en blijkbaar heeft deze upload-comp zelf de account aangepast van de jobs. Daarna weer jobs gedownload welke nu lopen op de thuiscomp. Nu heb ik met de uploadcomp jobs gedownload. Dus maar eens afwachten of eea goedloopt.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:06:
Tja, als je werk met de zelfde machine upload als dat het opgehaald wordt, dan zullen die WUs natuurlijk herkend worden. Wat je er niet bij-vertelde was dat je er ook nog 2 member accounts op na houdt? Ook dan zal dat niet werken natuurlijk, 1 uniek device is 1 uniek device is 1 uniek device... audit-trail. Deelde slechts mede hoe het werkt onder behoudt van volledige result integriteit en waarom je periodiek die detached zal zien.
good crunching
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 20:12 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Uitsteekbaar !!!!!KuuKe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:34:
Oude topics trappen is niet altijd zinvol, deze discussie is afgesplitst van de WCG-DPCH van 9 maart. De betreffende discussie is verplaatst naar een nieuw topic zodat iedereen er iets van kan opsteken
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 20:36 ]
[ Voor 12% gewijzigd door MAB The Frisian op 01-07-2009 13:58 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq