1000 euro nieuwe (game) PC

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• PetervMeijgaard
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05-2025
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe computer met monitor aan te schaffen samen voor een bedrag zo dicht mogelijk bij de €1000,- Ik ben van plan er op te gaan gamen, maar ga m ook allround gebruiken. Dit is wat ik al heb uitgezocht:

Geheugen: Kingston ValueRAM KVR1066D3N7K2/2G € 33,55
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD753LJ € 60,51
Kast: AeroCool Syclone € 67,24
Moederboard: Gigabyte GA-EX58-UD3R € 176,61
Optische drive: Samsung SH-S223q € 26,41
Processor: Intel Core i7 i7-920 / 2 € 230,79
Videokaart: xfx HD 4890 black € 191,37
Voeding: CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU € 84,35
beeldscherm: Samsung SyncMaster 2233SN € 142,31

Met dit alles kom ik uit op een prijs van ongeveer 1010 euro excl. verzendkosten.

Eventueel zou ik ook nog mijn oude kast kunnen gebruiken om kosten te besparen als er essentiele duurdere onderdelen nodig zijn.

graag jullie reactie op deze computer

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:51
Laat ik eens een paar dingen opsommen:
  • Ten eerste: Dit soort topics zijn NOT done op GoT, hiervoor hebben we het BBG-topic
  • Ten tweede: zet dit aub eens in je winkelmandje, dmv van de PriceWatch, genereer dan een URL en post het hele zooitje hier, dit is een stuk overzichtelijker.
  • Ten derde: laat de hoeveelheden van de onderdelen zien, die zie ik niet
  • Ten vierde: je kan beter de Phenom II nemen, dan houd je meer budget over, kan je er een zwaarder kaliber videokaart indoen, en ingame is de Phenom II net zo snel als de Core i7.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aan de post van AlexV heb ik niet veel meer toe te voegen behalve een slotj. Pak de BBGs er eens bij, daar kun je kijken naar koopadviezen die door tweakers zijn opgesteld. Losse topics hierover zijn niet toegestaan in PMG.

Dit topic gaat dan ook op slot.

Dit topic is gesloten.