Link naar Nikon-review bij Canon EOS 500D

Pagina: 1
Acties:

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09-2025
Bij het zoeken naar de verschillen tussen de 50D en 500D zag ik dat bij de reviews van de 500D ook een link is geplaatst naar een artikel van Tweakers.net, echter gaat dit artikel enkel en alleen over de Nikon D5000 en niet over het product waarvan ik informatie wil krijgen.

Ik heb geen mogelijkheid gezien om deze informatie zelf aan te kunnen passen, vandaar dat ik het hier post.

edit: oeps, foutje in typenummer van de Nikon

[ Voor 7% gewijzigd door joostvanpinxten op 24-06-2009 16:58 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat komt omdat bij deze review:
reviews: Nikon D5000: een eerste impressie

De 500d als gerelateerd product is toegevoegd. Dit zou de redactie moeten kunnen aanpassen volgens mij.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Schopje PW > GR(Rrrrrrr! :P)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Handig he :) De review gaat met name in de conclusie in op de verschillen tussen de D5000 en de 500D, zodat je de Canon met zijn concurrent kan vergelijken. Aangezien een dergelijke review - als het aan ons ligt - door mensen wordt gelezen die de aanschaf van zo'n apparaat overwegen, lijkt me dat geen enkel probleem, integendeel: it's a feature. Sowieso is je stelling dat die review 'enkel en alleen' over de Nikon gaat dus apert onjuist. Als je zonder enige context over de 500D wil lezen, dan is de handleiding wellicht een goede keuze :)

Wat hier 'misleidend' aan is, ontgaat mij overigens echt zo volledig dat ik de titel maar even heb aangepast. Alsof we je willen oplichten 8)7

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.