Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
is hier nix te vinden? Ik weet niet hoor, maar kijk anders ff op www.mythologie.pagina.nl, suc6!
Goofyduck
Goofyduck
Verwijderd
of met good old google:
+sterren +mythologie
jaja, zelfs met nerderlandse woorden werkt een searchengine! <ik wist de vertaling van mythologie niet zo 1 2 3
>
+sterren +mythologie
jaja, zelfs met nerderlandse woorden werkt een searchengine! <ik wist de vertaling van mythologie niet zo 1 2 3
Dit hoort hier toch niet!! Dit is geen plaats voor hulp bij werkstukken en andere opdrachten van school. Als je niet iets hebt waarover valt te discusieren post je toch gewoon niet. Wat kan men hier nou op antwoorden behalve zoek verder en zoek beter.
Slotje!!
Slotje!!
Hier ben ik het ook mee eens. Het is wat mij betreft prima om een schoolopdracht als uitgangspunt voor een discussie te nemen, maar alleen een verzoek om wat info kun je beter aan AltaVista, Yahoo, etc. vragenDit hoort hier toch niet!! Dit is geen plaats voor hulp bij werkstukken en andere opdrachten van school. Als je niet iets hebt waarover valt te discusieren post je toch gewoon niet. Wat kan men hier nou op antwoorden behalve zoek verder en zoek beter.
Slotje!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()