Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een MP3-speler, ik heb al rond gesurfd maar ik vind nergens een mp3 speler die aan mijn eisen en wensen voldoet. ik zoek namelijk een speler die aan de volgende specs voldoet:

redelijk scherm (minimaal 2 inch)
A-merk (creative, cowon , Philips, apple, archos, sony etc.)
minimaal 8 GB
afstandsbediening

Aan de eerste 3 punten voldoen veel spelers, maar ik kan nergens een fatsoenlijke speler vinden met een afstandsbediening voor het gebruik op de fiets.

weet iemand een leuke speler (max 200 euro)??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:06

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik had bij mijn Creative Zen Vision:M los een afstandbediening gekocht bij een online shop die mp3 spelers verkopen, werkte perfect. Neem aan dat die nog wel te verkrijgen is voor gebruik bij Creative spelers.

Evolutionair Geneticus

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Waarom wil je trouwens een afstandbediening? Is in je zak kunnen bedienen niet ene betere eis? Of wil je hem echt wegmoffelen ergens diep in je tas en dan via remote bedienen?

Mocht je hem vanuit je zak willen bedienen zonder afstandbediening dan heeft Cowon vrij veel leuke opties. De lock stand kun je namelijk de volume knoppen bedienen voor volgende nummer en vorige nummer. Snel eventjes van lock afhalen en dan kun je het volume zelf aanpassen :)

Ik vind Phillips niet echt een A-merk.... Eerder een B-Merk als je het op het mp3speler gebied bekijkt :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:28:
Waarom wil je trouwens een afstandbediening? Is in je zak kunnen bedienen niet ene betere eis? Of wil je hem echt wegmoffelen ergens diep in je tas en dan via remote bedienen?

Mocht je hem vanuit je zak willen bedienen zonder afstandbediening dan heeft Cowon vrij veel leuke opties. De lock stand kun je namelijk de volume knoppen bedienen voor volgende nummer en vorige nummer. Snel eventjes van lock afhalen en dan kun je het volume zelf aanpassen :)

Ik vind Phillips niet echt een A-merk.... Eerder een B-Merk als je het op het mp3speler gebied bekijkt :X
ik wil hem in ieder geval kunnen bedienen zonder het apparaat in mijn handen te houden.
bediening vanuit mijn jaszak is ook een optie, maar dan moet de speler geen eigen 'leven' gaan leiden in mijn jaszak. De lock stand van Cowon is in wel een mooie een oplossing.

ook ben ik de creative armband tegen gekomen voor de X-fi, heeft iemand hier ervaringen mee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je het topic over de X-fi al doorgenomen? Heb je al geGoogled? Ik mis hier in dit topic eigenlijk een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt.
Pagina: 1