Ik ben op zoek naar een handige manier om mijn foto's online te krijgen. Gewoon op mijn eigen webruimte behorend bij een domeinnaam. Ik ben al even aan het experimenteren geweest met Dalbum, maar dat werkt niet echt naar mijn wens. Ik moet daar zelf de foto's via FTP gaan uploaden, de thumbnails worden niet aangemaakt en grote bestanden krijg ik niet geupload. Dat is niet gewenst.
Het mooiste zou zijn dat er iets was waar ik verschillende mappen kan aanmaken, vervolgens voor een map kan kiezen, daar de foto's in uploaden via de browser. De thumbnails in de mappen moeten dan automatisch aangemaakt worden. bij klikken daarop verschijnt een grotere versie (600 pixels o.i.d.). Bij klikken daarop kan het originele bestand bekeken worden.
Wie weet zo een eenvoudig tooltje wat ook nog handig te installeren is?
Het mooiste zou zijn dat er iets was waar ik verschillende mappen kan aanmaken, vervolgens voor een map kan kiezen, daar de foto's in uploaden via de browser. De thumbnails in de mappen moeten dan automatisch aangemaakt worden. bij klikken daarop verschijnt een grotere versie (600 pixels o.i.d.). Bij klikken daarop kan het originele bestand bekeken worden.
Wie weet zo een eenvoudig tooltje wat ook nog handig te installeren is?