[Meuk] iPhone OS 3.0 changelog

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
meuk: Apple iPhone 3.0
Ik weet dat er eigenlijk nooit changelogs aangepast worden, maar in dit geval lijkt het me wel zo netjes aangezien het een letterlijke copy/paste is en de bronnummers er nog in staan:
iPhone OS 3.0 also lets you run the next generation of iPhone apps, like peer-to-peer games1 and more.
Send MMS messages and include photos, audio, and contact info.2
Download movies, TV shows, music videos, and audiobooks from the iTunes Store on your iPhone.3
Share your Internet connection with your laptop with Internet tethering via Bluetooth or USB.44.
Run the next generation of iPhone apps, like peer-to-peer games1 and more.
Tevens zijn er wel meer veranderingen doorgevoerd, misschien een linkje naar Wikipedia: iPhone OS version history - Firmware 3.x voor een volledige lijst met veranderingen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

De voetnoot nummers zijn er uitgewipt.
Over de inhoud zelf, dit is wat Apple op hun site vrijgeeft over deze update. Het artikel op wikipedia is inderdaad wel uitgebreider (minder marketing en meer tech :+ ) maar is natuurlijk wel een derde partij die er weinig mee te maken heeft. Ook als je kijkt naar de verschillende revisies van dat artikel wordt er behoorlijk wat aangepast op de verschillende punten door Jan en alleman. Ik laat hem daarom uit het meukje, je kan hem natuurlijk wel in reacties vermelden eventueel.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.