Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

APC met mogelijkheid externe HD's

Pagina: 1
Acties:

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 20:40
Ik zoek een mogelijkheid om op een UPS een Server te hangen en een 6 tal externe HD's die ieder door middel van een normale 230V stekker ook op de UPS moeten worden gehangen.

Op ons bedrijf staat namelijk een server die op dit moment achter een UPS hangt. Daarnaast hebben wij 6 externe HD's waar al onze bestanden op staan. Echter hangen deze HD's niet achter de UPS.

Is er iemand die mij kan helpen met een oplossing hiervoor of zelf ervaring hier mee heeft?

[ Voor 1% gewijzigd door Berenkoud op 24-06-2009 12:34 . Reden: APC > UPS ]

PS2 Snow White SRSM 20"

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Juize schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:10:
Is er iemand die mij kan helpen met een oplossing hiervoor of zelf ervaring hier mee heeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.lexro.nl/webici/usrimages/lexro/stekkerdoos6%5B1%5D.jpg

I don't like facts. They have a liberal bias.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik vermoed dat je het merk APC verwart met de Uninterruptable Power Supply, ook wel bekend als een UPS. Niet te verwarren met de pakketdienst.

In ieder geval, er zijn mogelijkheden genoeg om normale 230V apparaten aan te sluiten op UPSes. Als eenvoudigste optie zou je een stekkerdoos kunnen ombouwen (stekker er af knippen, door APC meegeleverde UPS stekker er op schroeven, klaaar!).