Toon posts:

WISH 2 uur zonder tel.kosten per dag, iemand al er

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wish.net bied internet aan ,2 uur per dag zonder tel.kosten en goedkoper bellen in 1 pakket voor 69,95 per maand.
Heeft iemand al ervaring met deze provider ??

Verwijderd

Ja heb ik :) Wat wil je weten? Snelheid is goed, alleen jammer dat het maar 2 uur per dag zijn.. Je kan ze niet opsparen :(

Verwijderd

Topicstarter
HEE mooi, is je verbinding nog een beetje snel in de avonduren?
En gaat het inbellen goed, geen last van overbelaste servers zoals sommige gratis providers in de avond uren.
Jammer dat je die uren niet kunt sparen.
En merk je al verschil met je telefoon rekenig toen je nog bij de kpn zat en nu bij Wish?
Toppie als je een atwoordje hebt......

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje van m`n collega> na die 2 uur ,word de verbinding dan afgesloten of ga je dan telefoon ksten betalen??

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 10:16 schreef doehetzelver het volgende:
En gaat het inbellen goed, geen last van overbelaste servers zoals sommige gratis providers in de avond uren.
En merk je al verschil met je telefoon rekenig toen je nog bij de kpn zat en nu bij Wish?
verbinding is altijd volle snelheid, geen overbelaste servers...

verschil in phone rekening weet ik nog niet want rekening heb ik nog inet gehad... heb het pas 2 maanden... maar eerlijk gezegd heb ik het al weer opgezegd.. krijg kabel nl. :)

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 10:19 schreef doehetzelver het volgende:
Vraagje van m`n collega> na die 2 uur ,word de verbinding dan afgesloten of ga je dan telefoon ksten betalen??
eerste 2 uur bel je in via carrier selerct, dus ene speciaal nummer met 1670 ervoor.. daarna wordt je verbinding verbroken en kan je via een ander telefoonnummer weer inbellen (met tikken)

dus niet hetzelfde nummer

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 01 maart 2001 10:16 schreef doehetzelver het volgende:
persoonlijk ben ik niet tevreden......niet sparen van uren, weinig verschil met kpn enz. Ik zelf stop ermee ( ex vobisnetter) en ga over op wanadoo smartpack en kpn, je moet toch wat...........adsl/kabel duurt hier nog jaren helaas :(

Verwijderd

/me heeft het ook :)
Ben er wel tevreden over, inbellen kan altijd in 1x, ook 's avonds. Snelheid is meestal maximaal als de server waarvan het komt een beetje meewerkt :)
Alleen jammer dat je je uren niet kunt opsparen, bijv. als je de vorige dag maar 1 uur hebt geinternet, dat dat uur er de volgende dag er weer bij komt.

Verwijderd

ik denk dat wish ook aardig wat verdiend aan de uurtjes die niet gebruikt worden... :( bleij dat ik binnenkort op de kabel zit :)

Verwijderd

Die winst wordt weer tenietgedaan door de voor de eindgebruiker gunstige storingen :7
Pagina: 1