Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen sms berichten meer ontvangen vanuit België, dat sinds een paar weken nu al, voordien ging het wel.Vanuit andere landen wel.
Van verschillende personen uit belgië kan ik dus geen sms meer ontvangen, wat zou dat kunnen zijn.
Heeft het met de instellingen te maken?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bel eens met je provider zou k zeggen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:04:
Ik kan geen sms berichten meer ontvangen vanuit België, dat sinds een paar weken nu al, voordien ging het wel.Vanuit andere landen wel.
Van verschillende personen uit belgië kan ik dus geen sms meer ontvangen, wat zou dat kunnen zijn.
Mijn glazen bol zegt dat je je inter-benelux-sms-receiver-subscription niet betaalt hebt. helaas pindakaas.

Maargoed, over welke providers hebben we het, en welke telefoons?
Wat heb je zelf al geprobeert? Wat zei de helpdesk van jouw provider, en van de provider van de verstuurder?

[ Voor 4% gewijzigd door J2pc op 24-06-2009 11:10 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:04:
Als je een oplossing zoekt, vermeld dan ten minste de meest nuttige zaken.

Provider, telefoon merk/type, wat je gedaan hebt sinds de laatste keer dat het wel werkte, etc.

Hier kan eigenlijk niemand wat mee, en dus is de reactie van outerspace voor de hand liggend.

edit: j2pc was me net voor.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Verwijderd

Topicstarter
Tele2 is mijn provider die zegt dat ik bij proximus moet zijn en omgekeert, mijn kennis heeft al een nieuwe simkaart erin gekregen van proximus en het lukt nog niet.Dus zou het aan mijn KU990 liggen?
Ik heb een abo bij tele2

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:17:
Tele2 is mijn provider die zegt dat ik bij proximus moet zijn en omgekeert, mijn kennis heeft al een nieuwe simkaart erin gekregen van proximus en het lukt nog niet.Dus zou het aan mijn KU990 liggen?
Ik heb een abo bij tele2
Ik mag er dus van uitgaan dat je al geprobeerd hebt om met een andere simkaart in jou telefoon een smsje te ontvangen?

Als je denkt dat het aan je telefoon ligt moet je misschien even de instellingen controleren, maar als die scheef zouden staan, kun je in het algemeen geen sms meer ontvangen. ik raad je aan om met tele-2 te bellen (dat is immers je contractpartner) en te zeggen dat je van hen een oplossing vraagt. Doorverwijzen naar een andere provider kan ik ook, maar helpt je niet.

Succes.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is handig als je éérst even contect opneemt met je provider, en éérst eens een andere sim-kaart probeert. Zou je daarnaast kunnen vermelden wat je nog meer gedaan hebt? Het is namelijk wel zo handig dat je ons een uitgebreide beschrijving geeft, dan kunnen wij er ook wat mee. Dat verwachten we hier eigenlijk op GoT ook in een topicstart ;)

Ik pas meteen je titel even aan zodat ie wat duidelijker is :)

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 24-06-2009 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er nu achter dat ik wel van Base een sms kan ontvangen maar niet van proximus, met tele2 heb ik al diverse keren gebeld

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:41:
Ik ben er nu achter dat ik wel van Base een sms kan ontvangen maar niet van proximus, met tele2 heb ik al diverse keren gebeld
En wat zeggen ze? Het lijkt me stug dat je alleen smsjes van 1 provider niet kunt ontvangen, tenzij Tele2 dat afschermt of iets dergelijks. Heb je Tele 2 ook verteld dat je van Base wel kunt ontvangen? Laat ze maar zoeken, ondertussen iets meer info meegeven hier ;)

Heb je overigens ook geprobeerd wat ik in mijn vorige post voorgesteld heb?

[ Voor 7% gewijzigd door Pixeltje op 25-06-2009 17:45 . Reden: Laatste regel ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter wat het zou kunnen zijn.
Ik heb een andere simkaart in mijn telefoon geplaatst en op dat nummer krijg ik wel sms van proximus.
Dus aan de telefoon ligt het niet, maar aan de simkaart.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Laatste poging: wat heeft je provider je precies gemeld?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1