[VB.NET] Databinding Combobox *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik zit met een klein probleempje. Ik gebruik VB.Net in MS VS en heb een tabel met verschillende kolommen in een form geplaatst. Deze tabel bevat ook enkele foreign keys. Nu biedt MS VS de mogelijkheid om heel makkelijk gebruik te maken van databinding. Wat ik dus heb is een combobox die waarden uit een tabel haalt. In VS kun je namelijk voor kiezen om "use data bound items" aan te zetten zodat je de mogelijkheid heb om de volgende waarden op te geven:

Datasource
Display Member
Value Member
Selected Value

Enfin. Dit werkt natuurlijk allemaal. Ook wanneer ik dit hard code in vb werkt het prima. Het probleem is echter zodra ik dit RUN en ik pas de waarde in een combobox aan, dat ik dan niets meer kan aanklikken.

Ik snap niet wat er mis gaat. Misschien is hier iemand die dit ook eens heeft mee gemaakt.

Alvast bedankt

EDIT: TITEL VERGETEN IN TE VULLEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:24:

EDIT: TITEL VERGETEN IN TE VULLEN!
Doe dan even een TR ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif ) met een voorstel; we hebben wel wat beters te doen dan voor iedereen topictitels te verzinnen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 24-06-2009 10:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Report verstuurt!

tnx!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 10:32 ]