Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CRM]Alexion Relation Manager ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:58
Ik heb sinds een paar dagen ARM van Alexion gedownload om te gebruiken voor mijn klantencontacten.
Vind het zelf erg fijn programma, vooral omdat het simpel is en omdat de basislicentie niks kost.
Het is volgens mij wel een vrij onbekend programma, en omdat ik er nog maar net op een simpele manier mee werk vroeg ik me af of er mensen hier positieve/negatieve ervaringen met het CRM pakket hebben.

Ik wil namelijk niet over een paar week erachter komen dat dingen niet lekker werken:P

*Edit*
Vergeten te melden, je moet je eerst registreren op de website voor je de gratis licentie ontvangt 8)7 .
www.alexion.nl

[ Voor 12% gewijzigd door rainier15 op 24-06-2009 10:44 ]

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik ken Alexion niet maar ik heb SugarCRM wel eens bekeken en dat is best goed

Voordelen:

Open Source (geen licentiekosten dus)
Webbased
Makkelijk aan te passen
Out of te box vrij goed inzetbaar

• rainier15
Daar was ik weer.

Heb sugarCRM ook even getest, maar vind ARM toch fijner werken.
Wel raar dat je Alexion niet kent, een van de weinige nederlandse bedrijven die CRM pakketten maken.
Begin steeds meer opties te vinden nu, programma is best wel uitgebreid voor een in principe gratis pakket.

Is er echt niemand die dit gebruikt en er ervaring mee heeft?

• glmona
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 21:05
Ik heb een jaar of 4 geleden een pakket selectie gedaan voor een CRM systeem.

Ik heb gekeken naar Alexion, SugarCRM, maar ook de commercieel wat breder ingezette systemen:
  • SuperOffice
  • Selligent
  • MS Dynamics CRM
  • Siebel
Deze onderstaande kunnen integreren met veel verschillende andere systemen en hebben veel basis software. Ook is de ondersteuning van de leverancier en de community wat meer en vooral beter.

Wij hebben gekozen voor gebruikersgemak (SuperOffice) Maar de andere kunnen je wat meer flexibiliteit bieden.

Wij hebben opzettelijk niet voor Alexion (kleine userbase) en SugarCRM (we wilde de stap toen nog niet nemen om OS te gaan) gekozen.

Misschien een optie om voor een van de bovenstaande te gaan?

• rainier15
Het voordeel voor mij met Alexion is dat de eerste licentie gratis is, bovendien zijn de modules ook erg goedkoop. De meeste CRM pakketten zijn toch behoorlijk duur.
Wat bedoel je trouwens met een kleine userbase?

• glmona
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 21:05
Ik bedoel daarmee, dat er betrekkelijk weinig implementaties zijn met Alexion, zeker internationaal gezien.

Qua licentie kosten ben je inderdaad veel beter af met Alexion.
Pagina: 1