Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je de beste geluidskwaliteit uit de D2+ krijgt als deze is aangesloten op een hifi versterker.

Via de tv-out kabel in de EXT poort werkt dit in ieder geval niet.

Ik heb wel beeld en geluid als ik hem op de TV aansluit.

Is dit alleen mogelijk via een mini-jack aansluiting. (via hoofdtelefoonaansluiting D2+ en twee tulpstekkers in de versterker???)

Please help me :?

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 18:41
Als dat, buiten de TV out, de enige mogelijke geluidsuitgang is wel ja. Er schiet me wel iets te binnen over een dockingstation voor die D2, dan heb je vaak nog wel een extra/andere uitgang.. Weet alleen niet zeker meer of die voor de D2 was.

één is geen, twee is één

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43
Er is helaas geen line-out aanwezig op de D2(+). Voor de beste geluidskwaliteit zou ik even zoeken op iaudiophile (is aardig wat over afgepraat in het verleden). Volgens mij moest je het volume op 34 zetten (net voor de overschakeling naar de andere modus van de geluidschip) en de equalizer/effecten uitzetten.

[ Voor 0% gewijzigd door cpt.skydiver op 24-06-2009 18:59 . Reden: typo ]

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Er is geen line-out mogelijkheid. Ik zet het volume gewoon op 50. Ookal wordt er door velen beweerd dat bij volumes hoger dan 34 degradatie van je geluidskwaliteit optreedt merk ik hier zelf helemaal niks van. Laad wel even een instellingen preset waarop alles uit staat (equaliser geheel op 0, bas en andere effecten allemaal uit)

Suc6