Ik heb hier thuis een Vespa Apecar 50 Van staan. Hier heb ik tot nu toe altijd verschillende computerspeaker sets ingehad. Dit is goed bevallen totdat ze het niet meer deden. Ondanks de brom van de goedkope omvormer en het feit dat het vrij vochtig was daarbinnen en ze het uiteindelijk daardoor hebben begeven. Nu heb ik besloten om een zelfbouw systeem in te bouwen waar ik doodsimpel mijn Cowon D2 op kan aansluiten zodat ik zowel MP3 als Radio heb. Hierdoor heb ik lekker alles en kan in principe alles erop aangesloten worden zodat ik niet alleen mijn eigen muziek heb maar ook anderen kan uitkiezen.

Nu komt alleen de grap. De electronica en het systeem erin is zo doodsimpel dat er geen aansluit punten zijn wat dan ook. Maar omdat het zo simpel is laat het wel de weg open voor aanpassingen aan het systeem en het aansluiten van nieuwe dingen. Zo ook een auto radio. Maar ik wil weten of ik alle juiste componenten heb zodat het goed loopt en hij het goed gaan doen.
De bekisting word zelfbouw vanuit MDF goed geisoleerd en luchtdicht gemaakt. Ook ga ik proberen het zoveel mogelijk waterafstotend te maken/zo min mogelijk vocht op te laten nemen. Ook word het zelfbouw omdat ik beperkte ruimte heb en ik met afwijkende maten zit.
Versterker:

Waarom? Goedkoop, doodsimpel en doet wat hij moet doen
Ook het vermogen is genoeg en de prijs vrij gunstig.
Speakers:
Weet ik nog niet zeker welke, maar ik heb een aantal kanshebbers. Ook lekker goedkoop en simpel

ongeveer 40 euro
Mivoc HQ 13020-II Compo-set

Ongeveer 50 euro.
Voor de rest sta ik hier nog voor open. Zolang het maar lekker klinkt en niet meer dan 50 euro gaat kosten
Wat ik nu heb uitgezocht kan ik zowel meenemen naar een echte auto als dat ik het eventueel in een kratradio kan inbouwen.
De bekabeling
Zal een spotgoedkoop iets worden, als het maar werkt. Hoe maakt mij niet uit. Dus er hoeven geen elfjes bij te komen die de kabels in zilver maanlicht voor mij hebben gesmeed. Bergtrollen mogen het ook wel hebben aan gewerkt
Hopenlijk heb ik alles zo goed uitgezocht en heb ik alles wat ik nodig heb

Nu komt alleen de grap. De electronica en het systeem erin is zo doodsimpel dat er geen aansluit punten zijn wat dan ook. Maar omdat het zo simpel is laat het wel de weg open voor aanpassingen aan het systeem en het aansluiten van nieuwe dingen. Zo ook een auto radio. Maar ik wil weten of ik alle juiste componenten heb zodat het goed loopt en hij het goed gaan doen.
De bekisting word zelfbouw vanuit MDF goed geisoleerd en luchtdicht gemaakt. Ook ga ik proberen het zoveel mogelijk waterafstotend te maken/zo min mogelijk vocht op te laten nemen. Ook word het zelfbouw omdat ik beperkte ruimte heb en ik met afwijkende maten zit.
Versterker:

Waarom? Goedkoop, doodsimpel en doet wat hij moet doen
Speakers:
Weet ik nog niet zeker welke, maar ik heb een aantal kanshebbers. Ook lekker goedkoop en simpel

ongeveer 40 euro
Mivoc HQ 13020-II Compo-set

Ongeveer 50 euro.
Voor de rest sta ik hier nog voor open. Zolang het maar lekker klinkt en niet meer dan 50 euro gaat kosten
De bekabeling
Zal een spotgoedkoop iets worden, als het maar werkt. Hoe maakt mij niet uit. Dus er hoeven geen elfjes bij te komen die de kabels in zilver maanlicht voor mij hebben gesmeed. Bergtrollen mogen het ook wel hebben aan gewerkt
Hopenlijk heb ik alles zo goed uitgezocht en heb ik alles wat ik nodig heb
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker