Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Monitor aansluiten fotolijst voor presentatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 19 inch tft-monitor boven een balie hangen. Deze is gekoppeld aan een pc met 2 videokaarten. Zo kan er een presentatie draaien op de monitor terwijl de gebruiker doorwerkt.

Dit blijkt toch omslachtig te zijn en daarom ben ik uiteindelijk hier beland.

Is er een kant en klare mogelijkheid om afbeeldingen (zoals een fotolijst) te projecteren via een TFT-monitor? Nog mooier zou een PPT zijn, maar ik neem aan dat er dan een PC nodig is, en dat is net wat ik niet zoek.

Mijn ideaal zou zijn: Een stuk hardware wat een vga-aansluiting heeft, en een USB aansluiting en wat presentaties/afbeeldingen projecteert op de monitor.

Bestaat dit of moet ik knutselen?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
is een nettop misschien een idee? zoiets als dit: pricewatch: MSI Wind Nettop 120

Het kan nog wel kleiner als je de optische drive zou weglaten (dan denk ik aan via nano-systemen),maar dit is nog een beetje een normale prijs.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:10
misschien een sbc tje proberen?;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is net even de uitdaging: ik kan wel een oude pc erbij zetten maar zou het liefst iets compacts gebruiken, desnoods met alleen een usb-aansluiting. Als ik bijv. kijk naar een digitaal fotolijstje, heeft 't maar een beperkte hoeveelheid hardware... de mogelijkheden zijn dan ook beperkt...

Andere boeg: kijk ik naar sommige beamers: die hebben een PPT-optie ingebouwd: plug je een usb stick in, dan kan je direct via de beamer PPT's afdraaien...

En dat idee dus gekoppeld aan die TFT die aan de muur hangt..

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Tenzij je het zelf inelkaar wilt zetten hoort dit niet in elektronica. Schopje naar OH.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog