Dell Precision 350 upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-05 14:35
Hallo,

Ik heb hier nog een Dell Precision 350 staan waar ik niets mee doe.
Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om alle hardware er uit te halen zodat ik een lege kast over houdt, en er dan een leuke upgrade-kit in te zetten.

Dus nieuw moederbord, processor, geheugen en hardeschijf en dergelijke. Op dit moment is de PC nog helemaal origineel en zit er een dus een pentium 4 in met 1GB RDRAM en verder alles standaard. Deze setup is uiteraard nog al verouderd en weet ik dus niet of het mogelijk is om er een nieuw soort moederbord in te zetten, of dat dat niet gaat lukken omdat ook de kast nog al oud is. Is een nieuw moedrbord mogelijk of zijn de aansluitingen totaal anders?

Advies en antwoorden zijn zeer welkom,
Alvast bedankt

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is gewoon een atx kast dus je kan er gewoon een nieuw mobo inzetten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk wat voor kast je nu hebt, grote kans dat die gewoon ATX of µATX is, in dat geval kun je er praktisch ieder plankje in kwijt, mits je de formfactor maar in de gaten houdt.

Omdat dit eigenlijk vrij simpel zelf uit te zoeken is gaat het topic op slot. Neem evt [UG] Upgrade Guide topicoverzicht eens door om te kijken wat je zoal kunt gaan upgraden.

Dit topic is gesloten.